Mill - Megalodon te koop
Antw: Mill - Megalodon te koop
Dan nog,... meg of niet het is en blijft een klein kapot tandje van een niet eens echt zeldzame soort...
Antw: Antw: Mill - Megalodon te koop
Ben je gek, daar bidt nog geen dronken Amerikaan op!!!!!!!!somniosus schreef:
Compleet mee akkoord, 100 euro is geen geld voor een meg uit Mill. Hij zal natuurlijk niet aan 100 euro blijven...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Frisian-old-age
Tja, die Megalodon die ik in 2003 gevonden heb, is een stukkie groter.
Maar als ik ga rekenen hoeveel keer ik daarvoor gezocht heb,slaat de schrik mij om het hart.Bij een ruwe schatting praat je toch al gauw over zo\'n kleine 11.000 km in een tijdspanne van 1.5 jaar.
Vooral nu met die hoge brandstofkosten van tegenwoordig.
Kunnen we hierover ook een topic maken? Hoe duur is je hobby op jaarbasis? Kunnen we de kosten aftrekken bij de belastingopgave inzake gemaakte kosten ontspanningstherapie?
Als vindplaats is deze bieding interesant voor de rest ti\'s en blijft een kleine meg.
In ieder geval ben ik er content met de mijne.
groetjes,
Maar als ik ga rekenen hoeveel keer ik daarvoor gezocht heb,slaat de schrik mij om het hart.Bij een ruwe schatting praat je toch al gauw over zo\'n kleine 11.000 km in een tijdspanne van 1.5 jaar.
Vooral nu met die hoge brandstofkosten van tegenwoordig.
Kunnen we hierover ook een topic maken? Hoe duur is je hobby op jaarbasis? Kunnen we de kosten aftrekken bij de belastingopgave inzake gemaakte kosten ontspanningstherapie?

Als vindplaats is deze bieding interesant voor de rest ti\'s en blijft een kleine meg.
In ieder geval ben ik er content met de mijne.

groetjes,
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat de voldoening die je krijgt van je meg zelf te vinden in Mill groter is dan de voldoening van 100+ euro te spenderen aan de meg van een ander. En je rijdt natuurlijk geen 11.000 km om uiteindelijk een meg te kopen he.
Maar goed, Age weet dat beter dan ik

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- happybrontosaur
vind het ook wel veel voor zo\'n halve tand
waarschijnlijk wordt er van geprofiteerd omdat je in Mill sowieso weinig megs vindt..wie geld genoeg heeft koopt beter wat anders.

Wie zegt trouwens dat deze tand zeker in Mill gevonden is?
Hebben jullie ook gezien wat hij voor andere tanden van Mill vraagt?
Dan is 100 euro voor een Meg nog weinig.
Hebben jullie ook gezien wat hij voor andere tanden van Mill vraagt?
Dan is 100 euro voor een Meg nog weinig.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Antw: Antw: Mill - Megalodon te koop
Een amerikaan zal daar natuurlijk niet op bieden, het ligt er ginder vol van, maar iemand die een collectie heeft van Mill en een meg ontbreekt, is 100 euro geen geld. Ik weet dat hij klein is en een stukje af, maar ja, veel keus is er niet.maarten schreef:Ben je gek, daar bidt nog geen dronken amerikaan op!!!!!!!!somniosus schreef:
Compleet mee akkoord, 100 euro is geen geld voor een meg uit Mill. Hij zal natuurlijk niet aan 100 euro blijven...
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: Mill - Megalodon te koop
Nou ik mag zeggen dat ik een behoorlijke collectie uit Mill heb en inderdaad daar ontbreekt nog steeds een Meg uit. Maar dan nog geef ik voor deze tand geen 100 €. Ten eerste prijs/kwaliteit is overboden, wat nou als ik deze tand koop en de eerst volgende keer in Mill zelf een Meg vindt, dan zou die 100€ Meg in een klap niets meer voor mij betekenen, slecht een verlies van 100€ voor een slechte tand.somniosus schreef:Een amerikaan zal daar natuurlijk niet op bieden, het ligt er ginder vol van, maar iemand die een collectie heeft van Mill en een meg ontbreekt, is 100 euro geen geld. Ik weet dat hij klein is en een stukje af, maar ja, veel keus is er niet.maarten schreef:Ben je gek, daar bidt nog geen dronken amerikaan op!!!!!!!!somniosus schreef:
Gr
Martijn
uhm ... misschien is dit wat vreemd ...maar een slechte tand uit mill ...
voor mill is dit volgens mij voor zo\'n redelijk grote tand wel een mooi exemplaar ..als ik die van mij zie of van anderen is er vaak een groot stuk weg of erg beschadidg deze ziet er perfect uit op een klein!!!!!!!!! tikje na
tuurlijk 100 is erg veel! geld ,maar of je een beter exemplaar kan krijgen ... dat betwijfel ik zeer
voor mill is dit volgens mij voor zo\'n redelijk grote tand wel een mooi exemplaar ..als ik die van mij zie of van anderen is er vaak een groot stuk weg of erg beschadidg deze ziet er perfect uit op een klein!!!!!!!!! tikje na
tuurlijk 100 is erg veel! geld ,maar of je een beter exemplaar kan krijgen ... dat betwijfel ik zeer
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Mill - Megalodon te koop
Frederik schreef:
Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat de voldoening die je krijgt van je meg zelf te vinden in Mill groter is dan de voldoening van 100+ euro te spenderen aan de meg van een ander. En je rijdt natuurlijk geen 11.000 km om uiteindelijk een meg te kopen he.
Nah Frederik,
Eerlijk gezegd:Was in die periode een beetje \" losgeslagen \" . helemaal ingepakt door het virus.

groetjes,
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )