NIEUWE SERVER: problemen hier melden
Antw: NIEUWE SERVER: problemen hier melden

Er staan een paar rare lijntje code in de shop. vooraleer je de pagina ziet staat er eerst dit: Warning: preg_match() [function.preg-match]: Unknown modifier 'b' in /websites/fossielnet/shop/includes/classes/language.php on line 87
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
De zoekfunctie van de site werkt niet. (niet die van het forum maar van de site) onder Site info
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
De foutmeldingen in de shop zijn opgelost, maar er zijn er vast nog meer in het shopsysteem...
De zoekfunctie werkt inderdaad niet, ik zal ernaar kijken.
Bedankt voor jullie opmerkzaamheid!
De zoekfunctie werkt inderdaad niet, ik zal ernaar kijken.
Bedankt voor jullie opmerkzaamheid!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Problemen met browsen door het forum - zie: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=13658
Groeten,
Gerard
Groeten,
Gerard
hallo mensen;
ik heb een probleem,
op pagina 2,3, en andere pagina's krijg ik standaard hetzelfde te zien als op pagina 1.
de bijgevoegde foto's zijn print screenfoto's van pag, 1,2,3 en laatste pagina.
wat is er aan de hand. sinds dat de site uit de lucht is geweest, en weer in de lucht, is ie wel sneller naar mijn mening maar ik krijg na pagina 1 niets meer te zien.
gr Pangeaman.
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.

Op sommige threads staan er ook vreemde stukjes code. Ik kwam op deze pagina terecht via google, dus het komt niet van de zoekfunctie van de site. Zie: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 866&page=5
Dit staat er: "Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /websites/fossielnet/forums/viewtopic.php on line 221"
Groetjes Fré
Oostende.
Oostende.
Hoi, hier nog een probleem.
Als ik onderaan de pagina inlog ipv. bovenaan kan ik geen antwoorden plaatsen in topics en geen nieuwe discussies starten.
Je bent dan dus wel ingelogt, maar als je een bericht of antwoord wilt plaatsen krijg je de mededeling dat je ingelogt moet zijn of lid moet worden.
Succes...
Groeten Ferry
Als ik onderaan de pagina inlog ipv. bovenaan kan ik geen antwoorden plaatsen in topics en geen nieuwe discussies starten.
Je bent dan dus wel ingelogt, maar als je een bericht of antwoord wilt plaatsen krijg je de mededeling dat je ingelogt moet zijn of lid moet worden.
Succes...
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
hallo,
ik kan geen oudere berichten lezen ik blijf steeds op pagina 1 staan en het lukt mij niet om pagina 2 en 3 te krijgen
succes
rebel 1861
[Bewerkt door rebel1861 op 14-08-2011 om 13:49 NL]
ik kan geen oudere berichten lezen ik blijf steeds op pagina 1 staan en het lukt mij niet om pagina 2 en 3 te krijgen
succes
rebel 1861
Antw: Antw: NIEUWE SERVER: problemen hier melden
rebel1861 schreef:
hallo,
succes
rebel 1861
dat is bij mij ook het geval Rebel, zie voorgaande hierboven.
gr Pangeaman
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
Ik heb me zojuist onderaan de pagina van deze thread ingelogd, en ik kan wel antwoorden.
Groetjes Fré
Groetjes Fré
Oostende.
Oostende.