Blij de rust is wedergekeerd..
Antw: Antw: Antw: Blij de rust is wedergekeerd..
???arno schreef:Zal ik jullie voer geven voor verdere discussie hoor.??..Frederik schreef:
[Bewerkt door Frederik op 09-09-2011 om 00:13 NL]
Bij de berging van Ber ,zijn zelfs door profesionels veel steken gevallen indertijd....
Zal daar verder ook niet op ingaan .. Dat is aan hen om deze sluier op te lichten voor velen ..
de beste verdediging is de aanval of wa ..? zwak hoor!
durf als je a zegt ook b zeggen ... en was jij erbij? noppes!
[Bewerkt door mike op 09-09-2011 om 07:50 NL]
grtn,mike
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Blij de rust is wedergekeerd..
Hallo allemaal,
uiteindelijk heeft de discussie ons ergens gebracht en hebben beide partijen bewezen open te staan voor samenwerking. Pieter heeft dit afgesloten met een mooie actie.
Ik denk nu niet dat het, omwille een interessante discussie op te starten, het nodig zal zijn om elke keer een knuppel in het hoenderhok te gooien of oude koeien uit de sloot te halen.
Op weer zo een welles/nietes spelletje zit ik niet te wachten, wel op een interessante en leerzame discussie.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-09-2011 om 07:56 NL]
uiteindelijk heeft de discussie ons ergens gebracht en hebben beide partijen bewezen open te staan voor samenwerking. Pieter heeft dit afgesloten met een mooie actie.
Ik denk nu niet dat het, omwille een interessante discussie op te starten, het nodig zal zijn om elke keer een knuppel in het hoenderhok te gooien of oude koeien uit de sloot te halen.
Op weer zo een welles/nietes spelletje zit ik niet te wachten, wel op een interessante en leerzame discussie.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Blij de rust is wedergekeerd..
GJ ... ik ben het met je eensGerrit-Jan schreef:
Groet

grtn,mike
Ben het met Frederik eens. Eindelijk weer eens een echte discussie in plaats van de zoveelste haaientand. En dat ook nog na de fraaie vondst van Arno. M.i. geen probleem dat het weer over de haat/liefdeverhouding tussen profs en amateurs ging. Het blijft een boeiend onderwerp. En fouten mogen maken is niet alleen het voorrecht van amateurs.
Maar wie voor den d.... is ouwerot? Plikona?
Als dat zo is, heeft hij mij in elk
geval goed op het verkeerde been gezet
Maar wie voor den d.... is ouwerot? Plikona?
Als dat zo is, heeft hij mij in elk
geval goed op het verkeerde been gezet

De senioribus nil nisi bene
Ik dacht dat een moderator onpartijdig moest zijn!Frederik schreef:
Pfff... is dat nu echt nodig, zo'n triomf berichtje? Een beetje ongepast als je 't mij vraagt.
Geef mij dan toch maar wat minder rust en wat meer kritisch denken en discussiëren. Het forum is even iets anders geweest dan een salonforum met haaientandenparades, en veel mensen hebben heel veel bijgeleerd (getuige enkele zeer leuke mailtjes die de afgelopen dagen in mijn mailbox belandden! ).
Dus nee, ik hoop dat de rust niet is weergekeerd.
Edit door Frederik: quote-tag toegevoegd.
[Bewerkt door Frederik op 09-09-2011 om 09:05 NL]
Theo
was de aarde niet het centrum van het heelal,was ze ooit niet plat??nestor schreef:
En fouten mogen maken is niet alleen het voorrecht van amateurs.
knappe koppen zijn van alle tijden,net zoals de jeugd van tegenwoordig.
'k hou niet van ruzie,'k noem ze met een (zeer) beleefd woord "AMBRASSADEURS".
Edit door Frederik: quote-tag toegevoegd
[Bewerkt door Frederik op 09-09-2011 om 09:13 NL]
Theo
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik vond de discussie erg boeiend. Ik denk dat velen onder ons zich wel eens in een vergelijkbare positie hebben bevonden als Arno. Ik heb zelf nooit het geluk gehad om zo'n vondst te doen, maar heb wel al veel 'kleinere' wetenschappelijk waardevolle gedaan.
En toen ik wat jonger was en pas begon te preppen, heb ik in mijn jeugdig enthousiasme enkele van deze stukken onherroepelijk beschadigd. Dat is meteen één van mijn grootste drijfveren geweest om zorgvuldiger om te springen met vondsten.
Vandaar mijn hoop dat de discussie op z'n minst mensen kan inspireren om na te denken hoe het anders kan. Het is jammer dat de discussie dan ook wel eens verhit, maar dat gebeurt.
En toen ik wat jonger was en pas begon te preppen, heb ik in mijn jeugdig enthousiasme enkele van deze stukken onherroepelijk beschadigd. Dat is meteen één van mijn grootste drijfveren geweest om zorgvuldiger om te springen met vondsten.
Vandaar mijn hoop dat de discussie op z'n minst mensen kan inspireren om na te denken hoe het anders kan. Het is jammer dat de discussie dan ook wel eens verhit, maar dat gebeurt.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Blij de rust is wedergekeerd..
(Supergraver valt van z'n stoel) Ongelovelijk! LOLmike schreef:GJ ... ik ben het met je eensGerrit-Jan schreef:
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 09-09-2011 om 07:56 NL]![]()
- Supergraver
Dus het ging allemaal om een deze discussie te starten?
Hee daar kun je me ook 's nachts voor uit m'n bed bellen hoor! LOL
Ik snap niet helemaal wat nu zo onthutsend was/is.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Louis/Ouwerot directer "durfde" te reageren op hetgeen hij mij ooit in de groeve heeft verteld.
Hoe dan ook, ik ga binnenkort idd maar weer eens wat haaientandjes plaatsen. Het het lijkt wel Mosasaurus.net hier.
Mvg
Martijn
Hee daar kun je me ook 's nachts voor uit m'n bed bellen hoor! LOL
Ik snap niet helemaal wat nu zo onthutsend was/is.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Louis/Ouwerot directer "durfde" te reageren op hetgeen hij mij ooit in de groeve heeft verteld.
Hoe dan ook, ik ga binnenkort idd maar weer eens wat haaientandjes plaatsen. Het het lijkt wel Mosasaurus.net hier.
Mvg
Martijn
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Dussssssss als ik het goed begrijp, wat ik overigens ten zeerste betwijfel, Plikona=OuweRot?
Voordeel is dan wel dat we slechts 1 telefoonnummer van deze prof moeten hebben als we iets vinden
(sorry kon het niet laten)..
Maar if my memory serves me correctly is hier vorige week nog iemand gebanned omdat hij elke keer onder andere namen op het forum zat, Herr Bar bijv.. (nu maak ik de gedurfde aanname dat dat de enige reden van bannen was..)
Maar goed, terug naar de orde van de dag, fossielen! kom op jongens, veel en groot! posten die handel
Super dat de rust er weer is! ow en ik merk op dat ik ook weer terug ben, ach, waar het hart van vol is..
Voordeel is dan wel dat we slechts 1 telefoonnummer van deze prof moeten hebben als we iets vinden

Maar if my memory serves me correctly is hier vorige week nog iemand gebanned omdat hij elke keer onder andere namen op het forum zat, Herr Bar bijv.. (nu maak ik de gedurfde aanname dat dat de enige reden van bannen was..)
Maar goed, terug naar de orde van de dag, fossielen! kom op jongens, veel en groot! posten die handel

Super dat de rust er weer is! ow en ik merk op dat ik ook weer terug ben, ach, waar het hart van vol is..
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D