Nieuw : Trivia smiley !
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Nieuw : Trivia smiley !

Hallo Henk jan,hoe groot is de kans dat je zoiets nog vind,heel klein denk ik!Een detail van de oogjes,niet door mensenhanden gemaakt ,het was een roofslak met zin voor humor .GR(misschien iets voor een cover van een schelpen boek ,?)
[Bewerkt door strandjutters op 08-03-2012 om 00:11 NL]
strandjutters
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Absoluut. Toen ik nog in Cadzand kwam - een paar jaar geleden-zocht ik altijd naar trivia's; een erg geinig schelpje!Die aantallen van jou nooit gehaald, maar toch eens in Cadzand-Bad 45 op 1 dag.
HJ
- strandjutters
Hallo Henk Jan,kun je er een paar tonen van Cadzand,dit zou ik leuk vinden om te vergelijken.GR Pascal
strandjutters
- strandjutters
- Triassicpark
- strandjutters
Hallo Maurice,de nieuwe kijkt wel wat scheel,maar is toch leuk.GR
strandjutters
Erg leuk 
Het is misschien interessant om te kijken of je op andere Trivia's boorgaatjes op andere plaatsen op de schelp tegen komt.
Groeten,
Bram

Het is misschien interessant om te kijken of je op andere Trivia's boorgaatjes op andere plaatsen op de schelp tegen komt.
Groeten,
Bram
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Dat idee had ik de vorige keer ook al.bram schreef:
Erg leuk
Groeten,
Bram
Het fenomeen is haast te bijzonder om waar te zijn. Misschien ben ik (te) wantrouwend, maar hier wordt toch hopelijk geen flauwe grap tot uitvoer gebracht ???
@Pascal:
Kun je nog een close-up foto maken van de gaatjes in de tweede trivia?
Die van de eerste leken erg recent geboord.
Time fades away (Neil Young)
- strandjutters
Hallo Spongebob en Bram,deze gaatjes zijn zeker niet door mij gemaakt,ik hou mij met zulke dingen niet bezig,Ik maak zo wat foto's van die gaatjes,ik heb zeker veel Trivia's met dit soort gaatjes,maar dan net niet op een plaats waar ze op een Smiley kunnen lijken,dit is zeer toevallig dat ik er gisteren nog ééntje heb gevonden.Wel vraag ik me af,welk gaatje was er eerst,en waarom boord een andere slak er nog een gaatje in,als hij al reeds opgegeten was???Moest het gaatje in de onderlip zijn was dat niet dodelijk maar op deze plaats wel.GR
strandjutters