Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Antw: Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Hoi Fret, ik denk dat dit diertje hardstikke dood is kijk maar is naar z,n houding en de blik in zijn ogen. Zeker een tik met een schep gehad. Gr.Ben
duys schreef:
Denk dat het een Fret is!
Duys
0000000000
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Dat diertje kijkt zo omdat het net een mooie wervel heeft gevonden.scherven schreef:
Hoi Fret, ik denk dat dit diertje hardstikke dood is kijk maar is naar z,n houding en de blik in zijn ogen. Zeker een tik met een schep gehad. Gr.Benduys schreef:
Duys
Groet,
Niels
Niels
Antw: Antw: Antw: Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Hoi Niels, de blijt schap straalt er niet echt van af, maar zulke diertjes moet je eigenlijk africhten dat spaart een hoop gezoek. Leve de natuur. Gr.Ben.
sjaak schreef:Dat diertje kijkt zo omdat het net een mooie wervel heeft gevonden.scherven schreef:
Hoi Fret, ik denk dat dit diertje hardstikke dood is kijk maar is naar z,n houding en de blik in zijn ogen. Zeker een tik met een schep gehad. Gr.Benduys schreef:
Duys
0000000000
Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Het beestje kijkt inderdaad niet zo blij, ik denk dat dat is omdat hij de wervel voor zich zelf wilde houden, maar Arno de wervel wilde afpakken!

Antw: Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
het beestje verdient nu inderdaad op zijn minst enkele mottebollenammonietje schreef:
He Arno
Je hebt je hulpje toch een kadootje bezorgt. Hij heeft jou toch een mooi kado berzorgd nu ben je hem toch wel tegenprestatie verschuldigt.
Dat heeft nu toch wel verdiend na zo'een mooi wervel.
Groetjes Nico

groetjes
[Bewerkt door phil op 02-04-2012 om 22:10 NL]
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
-
Antw: Bijzondere vondst (Wervel) tijdens fotograferen van een wezeltje..
Hoi Duys,
eerste foto :is een Fret (kleur witte vacht zoals ze gefokt worden voor de pels industrie.
Tweede foto :is een Bunzing ..
Trouwens een geslaagde 1-April grap ..moet kunnen .