22 april Teutonia Nord Misburg
Antw: Antw: 22 april Teutonia Nord Misburg
Je bent niet de enigste Bram. Als het weer mee zit, word het weer een geweldig weekendbram schreef:
Ik heb er al zin in!

- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: 22 april Teutonia Nord Misburg
Dankjewel Erik maar het lukt me niet meer om op deze korte termijn mijn agenda om te gooie. Maar 'wat in het vat zit verzuurt niet' zeggen we hier.Erik-B schreef:Er ijn waarschijnlijk nog 2 plaatsen beschikbaar.Kreeg van Robert en Mirjam het bericht dat ze met Steinkern mee gaan 2 dagen. Je bent welkom:)Fossielenzoeker schreef:
Jammer, ik was niet op de hoogte van deze zoektocht anders was ik graag meegegaan.
Veel plezier en goede vondsten!
[Bewerkt door Erik-B op 13-04-2012 om 16:17 NL]
Veel plezier,
Robert Mensink
Antw: 22 april Teutonia Nord Misburg
Hoi Tom,
Ik ben bang dat ik het niet ga redden voor half acht: ik heb tot half zes tentamen
Da's erg jammer: ik heb Dick vandaag weer zien spreken, en ook al had ik de lezing al eens (of twee keer) gezien, het blijft boeiend. Zeker gaan dus!
Groeten,
Bram
Ik ben bang dat ik het niet ga redden voor half acht: ik heb tot half zes tentamen

Da's erg jammer: ik heb Dick vandaag weer zien spreken, en ook al had ik de lezing al eens (of twee keer) gezien, het blijft boeiend. Zeker gaan dus!

Groeten,
Bram
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: 22 april Teutonia Nord Misburg
Hoi Erik,
dank zei jou kan ik ook (en vriend/pa). Ik heb er zin in. Tot dan! wat de 21ste betreft, stuur je nog een pm via facebook?
Groet
@Mirjam: afgelopen zaterdag was weer gezellig. Volgende keer op alle vieren door de groeve?
dank zei jou kan ik ook (en vriend/pa). Ik heb er zin in. Tot dan! wat de 21ste betreft, stuur je nog een pm via facebook?
Groet
@Mirjam: afgelopen zaterdag was weer gezellig. Volgende keer op alle vieren door de groeve?

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
-
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 8 times
22 april Teutonia Nord Misburg: Extra plaats beschikbaar
Ik heb vanmorgen een afzegging binnen gekregen. Er is dus nog/weer plaats voor een extra liefhebber.
Marcel
Marcel