Virjdag 4 mei 2012: Workshop Pleistocene zoogdierfossielen met Theo Lambrechts
Antw: Virjdag 4 mei 2012: Workshop Pleistocene zoogdierfossielen met Theo Lambrechts
Ik kan alleen nog maar eens een oproep doen in grote getale af te zakken naar het Hona clublokaal aan de Waversebaan 66, 3001 Heverlee voor Theo's workshop. (met een korte inleiding van mijnentwege).
Tot morgen!
Tot morgen!
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Virjdag 4 mei 2012: Workshop Pleistocene zoogdierfossielen met Theo Lambrechts
Be there, or be square 
[Bewerkt door Hieronymus op 03-05-2012 om 10:38 NL]

[Bewerkt door Hieronymus op 03-05-2012 om 10:38 NL]
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
Als je hoort wat Theo al allemaal heeft klaargelegd, dan belooft dit een topavond te worden.
Voor diegenen die nog aarzelen : deze workshop is helemaal gratis.
Voor diegenen die nog aarzelen : deze workshop is helemaal gratis.
---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Ik zou er graag bij zijn,maar helaas een beetje te ver om op en af te rijden.maar ik geniet van zijn vondsten op het forum.GR PASCAL
strandjutters
- Hieronymus
- Contacteer:
't Was wreed plezant. Bedankt voor de fijne avond aan alle aanwezigen.
Rhaetian Lorraine Region
Heel veel dank aan Theo en Jeroen. Het was inderdaad plezant. En een grote opkomst, we waren met meer dan 35!
Ik heb ondertussen een beter idee van hoe een skelet van mammoet en neushoorn in elkaar zit. Geweldige collectie Theo! En dan nog de carnivoren en nog zoveel meer.
Ik heb ondertussen een beter idee van hoe een skelet van mammoet en neushoorn in elkaar zit. Geweldige collectie Theo! En dan nog de carnivoren en nog zoveel meer.
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Bedankt allemaal
Voreerst was de tijd voor op te stellen een beetje kort.
Ik had nog vanalles willen uitleggen, maar het is vaak bij anekdotes gebleven.
De opkomst was inderdaad goed zo ook de sfeer. Met een moderator als Stijn is die altijd geslaagd.
Jeroen bedankt voor de hulp en aan alle anderen bedankt voor het helpen in - en uitladen of het was net tegenovergesteld éérst uit en dan inladen
Veel is ondertussen uitgepakt,alle lege plekken terug gevuld en ik heb nog altijd plaats te kort. De 4 grote mammoet botten zullen in de kisten blijven staan.
Op deze manier voel ik me ook het beste,
bedankt voor de geslaagde avond,
Voreerst was de tijd voor op te stellen een beetje kort.
Ik had nog vanalles willen uitleggen, maar het is vaak bij anekdotes gebleven.
De opkomst was inderdaad goed zo ook de sfeer. Met een moderator als Stijn is die altijd geslaagd.
Jeroen bedankt voor de hulp en aan alle anderen bedankt voor het helpen in - en uitladen of het was net tegenovergesteld éérst uit en dan inladen
Veel is ondertussen uitgepakt,alle lege plekken terug gevuld en ik heb nog altijd plaats te kort. De 4 grote mammoet botten zullen in de kisten blijven staan.
Op deze manier voel ik me ook het beste,
bedankt voor de geslaagde avond,
Theo
Het was inderdaad een leuke, maar vooral een zeer interessante bijeenkomst.
Als je naast zo'n groot dijbeen (mammoet) staat dan besef je pas hoe groot deze beesten waren.
Het uit- en inladen van de grote houten kisten was zwaar werk. Maar gelukkig waren er genoeg helpende handen.
Als je naast zo'n groot dijbeen (mammoet) staat dan besef je pas hoe groot deze beesten waren.
Het uit- en inladen van de grote houten kisten was zwaar werk. Maar gelukkig waren er genoeg helpende handen.

---------
TriloBase
---------
TriloBase
---------
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Theo, pet af. Dat was ronduit indrukwekkend. Hopelijk volgend jaar een deel twee? Koebeesten en andere grazers?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)