Doubletjes

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Duys
Contacteer:
Antw: Doubletjes

Bericht door Duys » 24 okt 2012, 16:08

Afbeelding

Overzicht!
Duys

Fabienne

Bericht door Fabienne » 24 okt 2012, 17:42

Hallo Duys,
prachtige schelpen en doubletten heb je daar gevonden ! Rechteroever is echter voor mij ietsje te ver rijden. Ik heb ook nooit veel tanden gevonden tussen het schelpenmateriaal maar ze waren wel van een heel andere kwaliteit dan die van de "tandenberg". Glanzend, kleurrijker en beter bewaard.
Post je nog wat nieuwe foto's wanneer de schelpen opgepoetst zijn ? Ik ben benieuwd.
Groetjes, Fabienne

Aadklei
Contacteer:

Bericht door Aadklei » 24 okt 2012, 19:33

Mooie exemplaren Fabienne,

Zit er jaloers in de goede zin des woords naar te kijken.

Groeten Aad

http://www.schelpeninfo.nl

Duys
Contacteer:
Antw: Antw: Doubletjes

Bericht door Duys » 24 okt 2012, 21:21

Fabienne schreef:
Hallo Duys,
prachtige schelpen en doubletten heb je daar gevonden ! Rechteroever is echter voor mij ietsje te ver rijden. Ik heb ook nooit veel tanden gevonden tussen het schelpenmateriaal maar ze waren wel van een heel andere kwaliteit dan die van de "tandenberg". Glanzend, kleurrijker en beter bewaard.
Post je nog wat nieuwe foto's wanneer de schelpen opgepoetst zijn ? Ik ben benieuwd.
Groetjes, Fabienne

Fabienne,
Ik zou het met plezier doen, maar ik houd het graag zo, er is toch een verschil tussen al dat zand in Antwerpen.
Heb ik daar nog iets aan!
Duys

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 24 okt 2012, 21:36

Hallo Duys,je kunt ook het zand appart bewaren in een potje en bij je schelpen bewaren.dan kunnen wij ook zien wat er onder het zand zit.Nog een optie je kunt het zand eraf doen voor de foto en het achteraf er terug aankleven met seconden lijm ,zo blijft het er zeker opzitten,want ik ben er zeker van dat na het uitdrogen en een paar keer bekijken het zand er toch af zal zijn :D

strandjutters

Plaats reactie