Cadzand : Roggestekel ?
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Cadzand : Roggestekel ?
Hallo Hans,ik heb het inderdaad opgemerkt.Ik weet natuurlijk niets van deze zaken af,en maar goed ook ,ik doe gewoon mijn ding hier op het strand en er is buiten dit forum totaal geen intresse voor wat ik vind of in mijn verzameling heb.Ik weet wel zeker van mijzelf dat ik de grootste verzameling heb van alles wat er ook te vinden is op het strand hier in de streek,maar er is blijkbaar totaal geen intresse vanuit wetenschappelijke hoek,buiten Frank Wesselingh die paf stond van wat ik in huis heb,maar dit is een Nederlander die de Belgen niet begrijpt.GR
strandjutters
Antw: Antw: Antw: Cadzand : Roggestekel ?
Hallo Hans,stiek schreef:Hallo Pascal,strandjutters schreef:
Hallo Xenina,inderdaad een vreemd stekeltje voor Cadzand,in Knokke heb ik dit ook nog nooit gevonden.
Morgen middag heb ik een nieuwe afspraak met Mark Walvis om mijn nieuw gevonden Perioticums en Bulla's te laten determineren.
Ik weet niet of je dit nog volgt op het forum,ik denk dat bij de meeste de intresse een beetje weg is.GR Pascal
Ik volg het topic nog steeds, maar zoaals je mischien gezien hebt heb ik al mijn foto's verwijderd van alle nog niet gesloten topics vanaf begin maart.
Dit naar aanleiding dat een medeverzamelaar onaardige mails gekregen heeft van buitenlandse wetenschappers naar aanleiding van door mij geplaatste foto's op fossielnet.
Hierdoor heeft hij problemen gekregen met die wetenschappers.
het is natuurlijk niet mijn bedoeling dat andere mensen problemen krijgen met door mij geplaatste foto's en topics.
Wat ik niet begrijp dat die wetenschappers zich niet via e mail naar mij wenden,ik heb tenslotte toch die foto's geplaatst.
E.e.a wil ik verder wel toelichten hier op fossielnet, maar daar wil ik wel eerst de toestemming van Herman voor hebben.
Vooralsnog zal ik maar sporadisch antwoorden, en foto's plaatsen waardoor ik hopelijk niemand benadeel
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 08-12-2012 om 17:58 NL]
het is spijtig dit te lezen.
Het was me ook al opgevallen.
Je bent toch vrij om te schrijven wat je wilt , en toch zeker je eigen foto's te plaatsen?
Ik hoop voor je dat dit opgelost wordt,want je wordt zeer gemist op het forum.
Gr.
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Cadzand : Roggestekel ?
Hallo Ben ,we zijn ff off topic maar ik hoop dat je hier begrip voor hebt.
Je laatst geplaatste foto's zie ik niet echt rog in,heb je wat duidelijker foto's.GR Pascal
Je laatst geplaatste foto's zie ik niet echt rog in,heb je wat duidelijker foto's.GR Pascal
strandjutters