stuk dijbeen mammoet?
Antw: stuk dijbeen mammoet?
Nee, niet de Zandmotor, daar wordt inderdaad regelmatig iets gevonden, maar echt Kijkduin, links van de boulevard.
Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Haaienwervels? Ik denk dat je vissenwervels bedoeld.Vegagit schreef:
buiten wat haaienwerveltjes
Gr. Rick
Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Hoi, Rick. wat is het verschil tussen haaienwervels en vissen wervels?Rick99 schreef:Haaienwervels? Ik denk dat je vissenwervels bedoeld.Vegagit schreef:
buiten wat haaienwerveltjes
Gr. Rick
Gr.Ben.
0000000000
Antw: Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=16752scherven schreef:
Hoi, Rick. wat is het verschil tussen haaienwervels en vissen wervels?
Gr.Ben.
Hoi Ben. Zie de link dit was al een topic van mij. Als je naar beneden scrolt dan zie je de uitleg van Duys.
Gr. Rick
PS. Haaienwervels van Kijkduin/ZM zijn er volgens mij nog niet gevonden. Er worden wel veel vissenwervels gevonden dus dan lijkt het me dat het vissenwervels zijn.
[Bewerkt door Rick99 op 23-01-2013 om 15:19 NL]
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Hoi Rick, maak even een paar fotos van de wervels dan word het wat duidelijker om over te praten. Gr.BenRick99 schreef:http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=16752scherven schreef:
Hoi, Rick. wat is het verschil tussen haaienwervels en vissen wervels?
Gr.Ben.
Hoi Ben. Zie de link dit was al een topic van mij. Als je naar beneden scrolt dan zie je de uitleg van Duys.
Gr. Rick
PS. Haaienwervels van Kijkduin/ZM zijn er volgens mij nog niet gevonden. Er worden wel veel vissenwervels gevonden dus dan lijkt het me dat het vissenwervels zijn.
[Bewerkt door Rick99 op 23-01-2013 om 15:19 NL]
0000000000
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Van welke wervels? Ik ben niet de beginner van dit topic. Maar als je wilt dat ik een van haaienwervel en een vissenwervel apart foto's maak om te vergelijken, dan moet je het even zeggen.scherven schreef:
Hoi Rick, maak even een paar fotos van de wervels dan word het wat duidelijker om over te praten. Gr.Ben
Gr. Rick

Dit zijn mijn haaien- of vissenwervels (vond ze op Google 't meest op die ve haai lijken, maar ik ben maar een leek

Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Het zijn 100% vissenwervels. Dat zie je aan de uitstulpingen. Wel jammer op zich als je een haaienwervel bij Kijkduin had gevonden dan was dat echt heeeeeel zeldzaam.Vegagit schreef:
Dit zijn mijn haaien- of vissenwervels (vond ze op Google 't meest op die ve haai lijken, maar ik ben maar een leek)
Gr. Rick

Hierbij foto's van een vissenwervel (links) en een haaienwervel (rechts). Hier zie je het verschil volgens mij wel duidelijk.
Gr. Rick