Een ongelofelijk verhaal
Antw: Een ongelofelijk verhaal
dankjewel, ik weet genoeg!
:D
[Bewerkt door Mega_Lo op 11-02-2013 om 21:07 NL]

[Bewerkt door Mega_Lo op 11-02-2013 om 21:07 NL]
ah oke,
ik denk het al te kunnen raden
prachtige megs trouwens! Hopelijk vind ik ook eens zoeen
groetjes Aaron
ik denk het al te kunnen raden

prachtige megs trouwens! Hopelijk vind ik ook eens zoeen

groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- FransFrenken
- Contacteer:
Nu weten we allemaal waar de term beginnersgeluk vandaan komt! 
Prachtige tanden trouwens. Er zijn maar weinig mensen die ze in deze perfect conditie hebben gevonden.
groet
Frans

Prachtige tanden trouwens. Er zijn maar weinig mensen die ze in deze perfect conditie hebben gevonden.
groet
Frans
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik vind het precies niet moeilijk om van dit verhaal te genieten zonder schaamteloos naar de vindplaats te vissen 
Maar het is dan ook zo'n heeeerlijk verhaaltje.
O, en ik wens iedereen zo'n meg (maar toch vooral Xenina, en haar vriendin. nog eentje dan)
[Bewerkt door Frederik op 11-02-2013 om 00:04 NL]

Maar het is dan ook zo'n heeeerlijk verhaaltje.
O, en ik wens iedereen zo'n meg (maar toch vooral Xenina, en haar vriendin. nog eentje dan)
[Bewerkt door Frederik op 11-02-2013 om 00:04 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ja,dat was lang geleden dat zo een club ontgoochelde mannen,likkebaardend naar twee vrouwen stonden te kwijlen.
Prachtige tanden.
Naderhand begonnen de achtergebleven mannen zich wel af te vragen of He Jong,de vriendin van Xenina, deze vondsten wel op eigen kracht had gedaan.
Er werd zelfs gefluisterd dat zij misschien wel een overdosis fortune cookies genomen had.

Natuurlijk geloven wij dit niet.
Laat het ons allen tot troost zijn dat jij de tanden niet vind,maar de tanden vinden jou.
Nou ja, over dat thema heeft de Heer T. uit E. een trilogie geschreven.
Grtz,
Hogst
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Persoonlijk vind ik dat doping in onze branche geheel uitgebannen dient te worden. Ik denk dat ik daarom maar contact op neem met de juiste autoriteiten. Tijd om een schoon forum te krijgen!

Mooie Meg's btw.
En voor een ieder die denkt dat hij weet waar de lokatie is; denk niet te snel dat je weet waar het is want je weet dat wat jij weet mogelijk niet is wat een ander weet. Ik weet, en wat de gissers weten is niet wat ik weet.
[Bewerkt door Smaug op 12-02-2013 om 09:12 NL]

Mooie Meg's btw.
En voor een ieder die denkt dat hij weet waar de lokatie is; denk niet te snel dat je weet waar het is want je weet dat wat jij weet mogelijk niet is wat een ander weet. Ik weet, en wat de gissers weten is niet wat ik weet.
[Bewerkt door Smaug op 12-02-2013 om 09:12 NL]
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Ähnelt Wie ein deutsches Märchen.
Bei uns ls alles größer. großen Funde inbegriffen...Schitterend toch ..
Xenina & vriendin proficiat met deze vondst..
Als fervent krijtzoeker ben ik nog op zoek naar een gelijke persoon die dezelfde aantrekkingskrachten op fossielen bezit. Er staat nml nog steeds een kaak van een Plioplatecarpus (mosasaurus) op mijn verlanglijstje. ..Samen onze krachten bundelen is een optie..Om deze sneller te vinden nu .
Bei uns ls alles größer. großen Funde inbegriffen...Schitterend toch ..
Xenina & vriendin proficiat met deze vondst..
Als fervent krijtzoeker ben ik nog op zoek naar een gelijke persoon die dezelfde aantrekkingskrachten op fossielen bezit. Er staat nml nog steeds een kaak van een Plioplatecarpus (mosasaurus) op mijn verlanglijstje. ..Samen onze krachten bundelen is een optie..Om deze sneller te vinden nu .
fossiel-hunter Arno
Hoi, die vriendin van jou is misschien paranormaal. Wat een geluk. Aldat geleuter over zeven ontwerpen was eigenlijk helemaal niet nodig want ze vind ze zo ook wel. Geef je vindplaats maar niet prijs want het hele terein word gelijk overlopen door konijnen op 2 benen die gaten graven waar je rechtop in kan staan. Blijf zo lekker doorgaan zo,n vriendin moet je in de watten leggen(woordelijk). Mooie vondsten toch.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000