Zeer grote mammoetkies, zelf gevonden, meer info?
Antw: Zeer grote mammoetkies, zelf gevonden, meer info?
Lijkt mij idd. M3 wolharige mammoet Mammuthus primigenius (Blumenbach, 1799).
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Hallo Theo, hier alvast een tweede kandidaat voor die poster, is dat doenbaar denk je?
Mooi werkje dat niet alleen handig is maar ook zeer mooi opgesteld, mijn complimenten.
Mvg,
Dirk
Mooi werkje dat niet alleen handig is maar ook zeer mooi opgesteld, mijn complimenten.
Mvg,
Dirk
Op reis in een van de mooiste avonturen zelf...het leven!
Heb een paar posters gemaakt voor de verjaardag van PP&L(Palaeontos)Vorig jaar.
Ze zijn 40x60cm en afgedrukt bij kruidvat, kosten om en bij de 10 euro + verzending naar de kruidvat winkel in de buurt.
Foto is een "tif" bestand van 22,5 MByte en de foto is 3841X5120
Hoe ik heb verzonden krijg is mij een raadsel.
Theo
Hallo Theo,
Dat is idd wat te groot voor de e-mail, maar moet gemakkelijk gaan via www.wetransfer.com/ Als het lukt, dan houd ik mij ook wel aanbevolen
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 09-03-2013 om 09:10 NL]
Dat is idd wat te groot voor de e-mail, maar moet gemakkelijk gaan via www.wetransfer.com/ Als het lukt, dan houd ik mij ook wel aanbevolen

Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 09-03-2013 om 09:10 NL]
Ik heb net een berichtje naar Kruidvat gestuurd met de vraag
"Als ik bij kruidvat een poster bestel in een en laat bezorgen in een winkel in jullie buurt , jullie de datum en het afhaal nummer doorsturen,dat jullie de poster kunnen afhalen"
Ik denk dat dat moet kunnen,zou heel handig zijn, wel jullie winkel in de buurt opgeven maar laat ons dat per Persoonlijke mail doen.
Poster zal iets van een 10 euro kosten en 2 euro bestelling(bezorging in de winkel) kosten
Ik wacht op het antwoord.
"Als ik bij kruidvat een poster bestel in een en laat bezorgen in een winkel in jullie buurt , jullie de datum en het afhaal nummer doorsturen,dat jullie de poster kunnen afhalen"
Ik denk dat dat moet kunnen,zou heel handig zijn, wel jullie winkel in de buurt opgeven maar laat ons dat per Persoonlijke mail doen.
Poster zal iets van een 10 euro kosten en 2 euro bestelling(bezorging in de winkel) kosten
Ik wacht op het antwoord.
Theo
Hallo Theo, je hebt mail:)
Mvg,
Dirk
Mvg,
Dirk
Op reis in een van de mooiste avonturen zelf...het leven!
Alles is ondertussen geregeld, Je leveringsnummer is al in je box gedeponeerd.
Veel plezier er mee
Veel plezier er mee
Theo