Mammoetkies zandmotor
Antw: Mammoetkies zandmotor
Zeker ontzilten!!
Als hij droog is betekent dat niet dat er geen zout meer in zit.
Grtz mendel
Als hij droog is betekent dat niet dat er geen zout meer in zit.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Aaron,ik weet het ook niet,maar dit lijkt mij geen vondst van deze middag,er zit niets meer van sporen op die met het strand hebben te maken,geen zandkorrel niets in die richting.Ook kun je mij vertellen dat hij al een hele tijd droog lag op de zandmoter ,maar dat geloof ik niet,er zijn daar veel te veel zoekers voor dit soort tanden,ook zie ik barstjes die met uitdrooging hebben te maken en dit vind je niet terug op een verse tand.Nu ik hoop dat hij van de zandmoter komt,maar niet van vanmiddag ,daar kan ik mee leven,als hij niet van de Zandmoter komt vind ik het maar een flauwe 2 April grap.GR
strandjutters
Bedankt, Mendel, ik ga de kies zeker ontzilten! En, strandjutters: zie mail.
gr. Dick
gr. Dick
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Prachtige kies en zeker ontzilten, minstens zes weken in zoet water dat regelmatig ververst wordt.
Daarna is behandeling noodzakelijk (zie dit forum voor tips). De kies blijft het beste op een plek met niet al teveel temeperatuurschommelingen.
Daarna is behandeling noodzakelijk (zie dit forum voor tips). De kies blijft het beste op een plek met niet al teveel temeperatuurschommelingen.
Groet,
Niels
Niels
Een hele mooie vondst. Heb er geen enkel probleem mee te geloven dat je dat stuk deze middag hebt gevonden. Soms kom je hoog de mooiste dingen tegen (neushoornkaak, dP3 mammoet om maar twee stuks te noemen...). Daarnaast zitten die barstjes wel vaak in dergelijke vondsten...
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 02-04-2013 om 23:09 NL]
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 02-04-2013 om 23:09 NL]
Er worden geweldige vondsten gedaan daar, maar de vele zoekers maken de spoeling dun.
Ik zou zeggen leg een inventaris aan van de vondsten maar ook de bezitters, als er iemand zijn verzameling zou afbouwen verwittig mekaar, bied elkaar de stukken aan, regel vrienden prijzen, Zorg dat de mooiere stukken niet verloren raken, zorg voor een etiket op de stukken, niet de laag want de stukken zijn niet in situ gevonden maar de locatie helpt.
Ik zou zeggen leg een inventaris aan van de vondsten maar ook de bezitters, als er iemand zijn verzameling zou afbouwen verwittig mekaar, bied elkaar de stukken aan, regel vrienden prijzen, Zorg dat de mooiere stukken niet verloren raken, zorg voor een etiket op de stukken, niet de laag want de stukken zijn niet in situ gevonden maar de locatie helpt.
Theo
Prachtige vondst, zeker met de wortels mooi intact! Veel plezier ermee en idd goed ontzilten.
Mvg,
Dirk
Mvg,
Dirk
Op reis in een van de mooiste avonturen zelf...het leven!
Bedankt voor jullie -positieve- reacties. De kies ligt inmiddels in zoet water....
Gr. Dick

Gr. Dick
Het is dus geen april grap.... 
zo'n complete kies is een wonder,
koester het.

zo'n complete kies is een wonder,
koester het.