Leuk dagje t rooth
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Leuk dagje t rooth
Hallo Aaron,in CBN zul je niet gauw een micraster vinden,tenzij je rechts van de trap gaat zoeken.Op deze plaats is ook late krijt te vinden,uit het Turoon (Coniacien).Micraster is een Egel uit het late krijt,en bij Ault komt dit zeer veel voor.Ik heb wel Micrasters in vuursteen van CBN rechts van de trap,maar ze zijn zeldzaam op deze plaats,van links in CBN heb ik ook Egels uit het middenkrijt en het Albiaan,maar niet veel.GR
Ik maak een ander topic met wat vondsten van vandaag.
Ik maak een ander topic met wat vondsten van vandaag.
strandjutters
Ja inderdaad Nikoloa had sfeerfoto's gemaakt hij stuurt ze binnekort naar mij op ik zal ze dan plaatsen in dit topic en die drie andere hemipneustessen zijn door mij gevonden foto's volgen .
Mijn vondsten waren voorderest 3 krabbeschaaren diverse krabbebotten 2 haaietanden wat schelpen en 2 koralen war Mendel en Nikola voorbij zijn gelopen.
GR. Dominiek
Mijn vondsten waren voorderest 3 krabbeschaaren diverse krabbebotten 2 haaietanden wat schelpen en 2 koralen war Mendel en Nikola voorbij zijn gelopen.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Antw: Antw: Leuk dagje t rooth
??? Ik kan me niet herinneren dat we ergens aan voorbij zijn gelopen.dominiek schreef:
war Mendel en Nikola voorbij zijn gelopen.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Jullie zijn welm voorbij een mooi mkoraal gelopen die lag vlakbij de plaats waarwe onze tassen hadden neergezet.
GR. Dominiek
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Leuke vondsten. Klein egeltje doet me aan Procassidulus lapiscancri denken.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Antw: Antw: Leuk dagje t rooth
Hoi Bram,bram schreef:
Leuke vondsten. Klein egeltje doet me aan Procassidulus lapiscancri denken.
Groeten,
Bram
Bedankt voor de determinatie!
Jammer dat je niet meekon gisteren.
Grtz mendel
Hoi Nikola,
Mooie foto's!
Het was erg leuk!
Grtz mendel
Mooie foto's!
Het was erg leuk!
Grtz mendel
het was super!
Foto's van mijn vondsten komen eraan.
Helaas is mijn egeltje gesneuveld tijdens de reis, en ik had het nog zo goed verpakt, maar wat maakt het uit,
ik ga vast nog wel dit jaar nog een keer naar 't Rooth!
Foto's van mijn vondsten komen eraan.
Helaas is mijn egeltje gesneuveld tijdens de reis, en ik had het nog zo goed verpakt, maar wat maakt het uit,
ik ga vast nog wel dit jaar nog een keer naar 't Rooth!
Hoi jongens,
Leuk dat jullie een gezellige dag hadden met leuke vondsten
Volgende keer ga ik ook mee als het kan. Moet namelijk nog die mosasaurus vinden die jullie over het hoofd hebben gezien.
Peter
Leuk dat jullie een gezellige dag hadden met leuke vondsten
Volgende keer ga ik ook mee als het kan. Moet namelijk nog die mosasaurus vinden die jullie over het hoofd hebben gezien.
Peter
donckey