Ik ga naar de Fossiel.net beurs en ik neem mee / ik zoek...

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Dirk
Antw: Ik ga naar de Fossiel.net beurs en ik neem mee / ik zoek...

Bericht door Dirk » 02 okt 2013, 20:25

Ik probeer ook van de partij te zijn.
Als inmiddels breed bekend zoek ik een mooie mosasaurus- en/of squalicorax tand uit de Lichtenberg/ ENCI. Ondanks de diverse beloftes in mijn zoekende topic heb ik deze nog steeds niet. Ik heb eventueel wel enige andere tanden uit dezelfde laag te ruil, of enkele ammonieten/ andere fossieltjes uit de Gault/ Cap Petit Blanc Nez (Wissant). Laat mij weten wat een voorkeur heeft.

GdeReijke
Contacteer:

Bericht door GdeReijke » 18 okt 2013, 14:55

Nog maar eens een toevoeging!

Ik zou graag naar de Fossiel.net-beurs gaan en ik zoek vervoer ;) . Ik beschik op dat moment niet over de middelen om mijzelf naar België te kunnen verplaatsen.

Ik woon in de omgeving van Den Bosch, en bij deze dus de vraag wie mij zou kunnen/willen meenemen op weg naar het nog verdere Zuiden. Mocht dat nodig zijn, dan kan ik wel een eind in de richting van een route naar België komen door middel van openbaar vervoer. Uiteraard deel ik dan mee in de brandstofkosten.

Alvast bedankt :D !
Gijs

Stijn
Been thanked: 2 times
Contacteer:

Bericht door Stijn » 18 okt 2013, 19:53

Ik neem alvast mee: een heel aantal boeken, een aantal om uit te delen, anderen zijn te verkrijgen voor een zeer kleine prijs. Ik neem ook mee: het net verschenen boek over fossiele otolieten van Dirk Nolf, een boek over de Iguanodons van Bernissart en nog wat fraais.
Zelf ben ik vooral op zoek naar ammonieten en nautilussen uit het Belgische Krijt en Tartiair, alsook Devoon ammonoiden uit België. Ik neem alvast tanden van de ENCI mee.

"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 23 okt 2013, 11:10

Voor de geïnteresseerden: ik heb drie boekwerken dubbel, namelijk:

Herman & Waes. 1993. Elasmobranches et stratigraphie (met daarin verschillende papers)

Reinecke, Stapf & Raisch. 2001. Die selachier un chimären des unteren meeressandes und scheichsandes in Mainze Becken (Rupelium, unteres Oligozän). Palaeontos 1

Marquet. 1998. De Pliocene gastropodenfauna van Kallo (Oost-Vlaanderen, België).

Zou het liefst ruilen. Ben voornamelijk op zoek naar tandjes uit het Maastrichtiaan, maar andere in-situ vondsten spreken me ook aan. Let wel dat twee van deze boeken (de laatste twee) ondertussen niet meer regulier verkrijgbaar zijn... Alleszins, zover ik begrepen heb.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Didou

Bericht door Didou » 01 nov 2013, 14:10

Hello,

Ik zal ook in de beurs zijn
Ik kom van Luik en mijne vlaams is niet zeer goed maar.....Ik heb een mosasaur tand van Eben Emael te ruilen + Ik zal met +/- 20 squalicorax tanden van Frankrijk ( Campanien ) komen.

Ik ben in megalodon of groote haaientanden geinteresserde.

Heeft iemand interest daarvoor?

Tot zondag

Didou

Didou

mineraal0

Bericht door mineraal0 » 01 nov 2013, 16:25

Ik heb hier nog een aantal ricker-opbergdozen liggen die weg mogen tegen een prijsje (heb net een stel vitrines kunnen bemachtigen).

Heb ook nog Pleistoceen/recenter materiaal uit de Schelde (botten, kaakjes, kiezen, koffiekopjes, pijpen,..). Als iemand hier iets aan heeft hoor ik het wel. Ik zoek haaientanden (what else? :D).

Groetjes,

Gunther

Plaats reactie