Fantastische dag in Antwerpen! Mijn jaar is goed
Antw: Fantastische dag in Antwerpen! Mijn jaar is goed
Hallo Stiek,
Geen idee waar ik precies zat. Maar mijn pa is nu tenminste overtuigd dat de somni's nog steeds erg zeldzaam zijn, ook al had ik er 4
.
groetjes
Aaron
PS: het Microsoft-probleem is opgelost. Ik ben dus weer bereikbaar via mail. Dacht dat het langer zou duren.
Geen idee waar ik precies zat. Maar mijn pa is nu tenminste overtuigd dat de somni's nog steeds erg zeldzaam zijn, ook al had ik er 4

groetjes
Aaron
PS: het Microsoft-probleem is opgelost. Ik ben dus weer bereikbaar via mail. Dacht dat het langer zou duren.
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Aaron,
Geweldig!
Prachtige vondsten.
Peter
Geweldig!
Prachtige vondsten.
Peter
donckey
-
plaats eens wat foto,s van je andere vondsten?????
Grtn Arien
Grtn Arien
hoi Arien,
Ga ik niet doen. Zijn niet speciaal genoeg.
groeten
Aaron
groeten
Aaron
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
hoi Stijn,
ik plaats enkel mijn mooiste vondsten die de moeite zijn, om eens te laten zien. De rest is zoals ik al zei, niet bijzonder. Ik vind niks vreemd aan mijn antwoord.
groeten
Aaron
ik plaats enkel mijn mooiste vondsten die de moeite zijn, om eens te laten zien. De rest is zoals ik al zei, niet bijzonder. Ik vind niks vreemd aan mijn antwoord.
groeten
Aaron
Misschien is het beter als U de naam Alopias neemt ook een foto van èèn Alopias neerzet als avatar, en geen somni? Misschien een hint? het is al verwarrend genoeg met die vondsten van U, uit de zanden van Oordenen Antwerpen area, nietemin uitzonderlijke vondsten bij elkaar op een dag.
Whahaha en jij ook stijn met de naam Galeorhinus, met een hastalis eronder, dat staat toch niet
Ps, geschreven door John.
gr J&I.
[Bewerkt door ilse op 12-08-2013 om 01:00 NL]
Whahaha en jij ook stijn met de naam Galeorhinus, met een hastalis eronder, dat staat toch niet

gr J&I.
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: Antw: Fantastische dag in Antwerpen! Mijn jaar is goed
hoi John,ilse schreef:
Misschien is het beter als U de naam Alopias neemt ook een foto van èèn Alopias neerzet als avatar, en geen somni? Misschien een hint? het is al verwarrend genoeg met die vondsten van U, uit de zanden van Oordenen Antwerpen area, nietemin uitzonderlijke vondsten bij elkaar op een dag.
gr J&I
verwarrend. pfff. Zoek eens op de gebruiker 'Notorynchus'. Als men googled op Alopias zal men wel merken dat het geen somni is, omgkeerd ook

groeten
Aaron
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Fantastische dag in Antwerpen! Mijn jaar is goed
Akkoord, Stijn. Gezien de verhouding in de vondsten van Somniosus op C. hastalis bijvoorbeeld in't Antwerpse (1:100? als't niet meer is), moet Aaron wel honderden hastalissen hebben waaronder een goed aantal van prachtkwaliteit. Om over andere soorten nog maar te zwijgen. Statistieken kan men niet tegen spreken, tenzij er wat anders aan de hand isGaleorhinus schreef:Vreemd antwoord op een normale vraag...Alopias schreef:
hoi Arien,
groeten
Aaron

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com