determinatie gevraagd
Antw: determinatie gevraagd
Beste Fred,
Zojuist antwoord gekregen van Dick Mol.
Het is een recente kies v.e. Afrikaanse olifant, wat ik al vermoedde!
Dus een grote vraag blijft over, wat doet deze kies in hemelsnaam in het noorden van Scandinavie???
Zojuist antwoord gekregen van Dick Mol.
Het is een recente kies v.e. Afrikaanse olifant, wat ik al vermoedde!
Dus een grote vraag blijft over, wat doet deze kies in hemelsnaam in het noorden van Scandinavie???
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dit begint een uiterst fascinerend topic te worden. Misschien toch nog eens aan die vriend vragen naar de herkomst van deze kies?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Misschien wilde ze daar op spitsbergen wel afrkaanse olifanten gaan uitzetten
Zoiets als kamelen in Australie.
Nee zonder dollen, denk ik dat je meer moet gaan kijken naar de tijd dat spitsbergen er in trek was ivm de walvisvangst. De veelal ingehuurde zeelui hadden waarschijnlijk ook reeds andere reizen op hun naam staan, waaronder misschien ook een reisje ivoorkust, ofzo.
Blijft natuurlijk wel een gokje.
Gr
Martijn

Nee zonder dollen, denk ik dat je meer moet gaan kijken naar de tijd dat spitsbergen er in trek was ivm de walvisvangst. De veelal ingehuurde zeelui hadden waarschijnlijk ook reeds andere reizen op hun naam staan, waaronder misschien ook een reisje ivoorkust, ofzo.
Blijft natuurlijk wel een gokje.
Gr
Martijn
Is volgens mij ook olifant. Heb er onlangs nog eentje in m\'n handen gehad en gelijkenis is treffend. Verder geen idee hoe hij daar geraakt zou zijn, blijft, zoals Frederik zegt, een uiterst fascinerend topic te worden...
Ben es benieuwd...
Z.
Ben es benieuwd...
Z.
The earth has music for those who listen.
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Misschien kan je testen of het recent of fossiel materiaal is? Dat zou al veel zeggen, niet?
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
is hij hol vanbinnen?zoja dan is het volges mij van afrikaanse olifant.hoe die in godsnaam in scandinavie komt weet ik niet.
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Hey spuit elf, volgens mij waren we er al achter dat het een afrikaanse olifant was 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan door voor de wasmachine: hoe kwam hij daar?

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, we gaan door voor de wasmachine: hoe kwam hij daar?
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Long shot...
een rondtrekkend circus ?
of gaan we voor de verrassing achter gordijn 3 ??
Z.
een rondtrekkend circus ?
of gaan we voor de verrassing achter gordijn 3 ??
Z.
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Ik blijf erbij dat de kans groot is dat de kies zijn weg heeft gevonden naar Scandinavië in afwezigheid van de bijbehorende olifant. In dat geval ken ik maar 1 diersoort die voor zoiets verantwoordelijk kan zijn: de Missionaris (Homo sapiens subsp. catholicus, var. maximus).
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: determinatie gevraagd
LOL!Frederik schreef:
Ik blijf erbij dat de kans groot is dat de kies zijn weg heeft gevonden naar Scandinavië in afwezigheid van de bijbehorende olifant. In dat geval ken ik maar 1 diersoort die voor zoiets verantwoordelijk kan zijn: de Missionaris (Homo sapiens subsp. catholicus, var. maximus).
Z.