Ardennen : Oog ?
Antw: Ardennen : Oog ?
Dit zijn inderdaad hele hoop resten door elkaar.
Heb ook nog zo'n stukje in de garage liggen, allemaal delen van phacopides en stukjes goldius door elkaar.
Ik meen bij jou ook van beide wat zaken te herkennen
En geen idee hoe te beginnen
Maar wat Frederik zegt moeilijk stukje, maar niet alleen vanwege de limoniet... Waar begin je vanuit welke hoek als je zoveel mogelijk wil behouden en preppen. Ga je zaken los slijpen of wil je alles op een blok.
Wel leuk dat er zo'n oogje bij zit. Ik hoop er telkens stiekem op als ik weer een stukje met goldius resten uitpluis.
Maar helaas.
Heb ook nog zo'n stukje in de garage liggen, allemaal delen van phacopides en stukjes goldius door elkaar.
Ik meen bij jou ook van beide wat zaken te herkennen
En geen idee hoe te beginnen

Maar wat Frederik zegt moeilijk stukje, maar niet alleen vanwege de limoniet... Waar begin je vanuit welke hoek als je zoveel mogelijk wil behouden en preppen. Ga je zaken los slijpen of wil je alles op een blok.
Wel leuk dat er zo'n oogje bij zit. Ik hoop er telkens stiekem op als ik weer een stukje met goldius resten uitpluis.
Maar helaas.
oeps...
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Ardennen : Oog ?
Hallo Ivo,inderdaad leuk om te zien,ik ken niet veel van doorsnedes maar telkens zowel negatief als positief zie je een lijn lopen rond het oogje,ook op de laatste foto zie je wat tuberkels net onder het oogje(of waar het oogje moet zitten)Frederik zal hier meer over kunnen vertellen,ik ben maar een leek 
de steen op zich heeft waarschijnlijk nog mooie dingetjes verborgen.
Dit was de eerste mep waar ik je over vertelde via mail,deze van 3,5 cm
GR Pascal

de steen op zich heeft waarschijnlijk nog mooie dingetjes verborgen.
Dit was de eerste mep waar ik je over vertelde via mail,deze van 3,5 cm

GR Pascal
strandjutters