Mammoetkiesjes
Antw: Mammoetkiesje
Dank je! Ik ben er ook erg blij mee!
Dit is dus een redelijk zeldzame vondst!? Dat zou helemaal mooi zijn!
Ik dacht eerst aan een kies van een varken namelijk, Hhh
Dit is dus een redelijk zeldzame vondst!? Dat zou helemaal mooi zijn!
Ik dacht eerst aan een kies van een varken namelijk, Hhh
Grtz
Jorn
Jorn
Prachtig!
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Hallo Jorn,
Vanochtend sprak ik met een expert op het gebied van mammoeten en andere olifantachtigen. O.a. jouw vondst kwam ter sprake. Als je meer wilt weten over het stuk, stuur mij dan een mailtje (na inloggen op het envelopje onder mijn naam klikken). Ik breng je dan met hem in contact.
Groeten,
Bram
Vanochtend sprak ik met een expert op het gebied van mammoeten en andere olifantachtigen. O.a. jouw vondst kwam ter sprake. Als je meer wilt weten over het stuk, stuur mij dan een mailtje (na inloggen op het envelopje onder mijn naam klikken). Ik breng je dan met hem in contact.
Groeten,
Bram
Antw: Mammoetkiesjes
Hoi Bram,
Het lijkt mij zeker interessant om deze kiesjes eens voor te leggen aan een expert.
Ik stuurde jou al eerder een mail met mijn gegevens maar misschien is dit ergens ondergesneeuwd...?
Leuk om te zien dat er ook andere jonge mammoetkiezen worden gevonden bij de zandmotor (zie de schitterende vondst Ukkie van Optimo). Ik heb afgelopen jaar ook al eens een wervel gevonden van zo'n jonge mammoet, iets wat je ook niet vaak tegenkomt.
Het lijkt mij zeker interessant om deze kiesjes eens voor te leggen aan een expert.
Ik stuurde jou al eerder een mail met mijn gegevens maar misschien is dit ergens ondergesneeuwd...?
Leuk om te zien dat er ook andere jonge mammoetkiezen worden gevonden bij de zandmotor (zie de schitterende vondst Ukkie van Optimo). Ik heb afgelopen jaar ook al eens een wervel gevonden van zo'n jonge mammoet, iets wat je ook niet vaak tegenkomt.
Grtz
Jorn
Jorn