Even voorstellen
Antw: Even voorstellen
Hoi Patrick, welkom op het Forum. Als ik het goed begrijp gaan ze het strand toe dekken met nieuw zand. Dus komt het Romeinse fort Brittenburg onder nog meer zand te liggen. Maar als ze zand uit de Eurogeul gaan zuigen komen je vondsten van zelf mee.Patrick3008 schreef:
Hi,
Mijn naam is Patrick Ouwehand, 26 jaar, kom uit Katwijk aan zee en ben eigenlijk nog helemaal nog niet zo bekend met het zoeken/vinden van fossielen maar er wel geïnteresseerd naar en ik denk dat ik hier op de juiste plek ben wat betreft het opdoen van informatie en het ontmoeten van mensen uit mijn omgeving (en daar buiten) met dezelfde interesse. Ik kijk er naar uit!
Groetjes,
Patrick
Succes er mee we lezen het wel weer.
groet,Ben-Scherven.
0000000000
- Patrick3008
- Been thanked: 2 times
We gaan het meemaken, ik ben benieuwd wat er boven water gaat komen ( behalve het zand
)

Antw: Antw: Even voorstellen
Hoi, heb jij conebram schreef:
Ze gaan het zeker niet uit de Eurogeul halen. Helaas...
Groeten,
Bram
cties bij de waterstaat?
Ben.
0000000000
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Bij HvH was dit openbare informatie. Zandwin gebied maakt onderdeel uit van de vergunning aanvraag. Geen idee hoe het in Katwijk zit. Lijkt mij dat ze het uit de buurt halen. Dus geen Eurogeul.
[Bewerkt door sjaak op 16-01-2014 om 21:37 NL]
[Bewerkt door sjaak op 16-01-2014 om 21:37 NL]
Groet,
Niels
Niels
- Patrick3008
- Been thanked: 2 times
Is volgens mij steeds openbaar maar wat lastig te vinden. Precieze winvak hoop ik nog te achterhalen.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram