botten / zandopspuiten strand noordwijk 27 mrt 06
Antw: botten / zandopspuiten strand noordwijk 27 mrt 06
Dijbeen zeker, van een vrij jong dier wat betreft leeftijd!
Fossiel, tja oud in ieder geval maar pas na bepaling v.d. diersoort heb je meer zekerheid. Als het een typisch pleisoceen beest is dan is het zeker fossiel.
In de Noordzee licht nl. vanalles!
De diersoort houdt mij nog wel even bezig, omdat het v.e. jong beest ben ik niet zeker maar dit bot doet me sterk denken (1e indruk) aan dat v.e. beer!!!
Zou je nog 1 foto van het hele bot v.d. zijkant genomen kunnen plaatsen deze is nl. erg belangrijk.
Fossiel, tja oud in ieder geval maar pas na bepaling v.d. diersoort heb je meer zekerheid. Als het een typisch pleisoceen beest is dan is het zeker fossiel.
In de Noordzee licht nl. vanalles!
De diersoort houdt mij nog wel even bezig, omdat het v.e. jong beest ben ik niet zeker maar dit bot doet me sterk denken (1e indruk) aan dat v.e. beer!!!
Zou je nog 1 foto van het hele bot v.d. zijkant genomen kunnen plaatsen deze is nl. erg belangrijk.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Antw: botten / zandopspuiten strand noordwijk 27 mrt 06
Het bot wat meer vanaf de zijkant Stone.
Het is natuurlijk lastig om vanaf een foto te bekijken wat het is. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groet Gerrit
Kustganger