Mini-zaagvis?
Antw: Mini-zaagvis?
Kleine verbetering.
Het is dan wel geen Hybodus, maar een \"doodgewone staartstekel is het ook niet. Na alle moeite die ik er voor gedaan heb is het op zijn minst een uitzonderlijk mooie staartstekel van een rog.
Toch bedankt,
Grrr Edo
Het is dan wel geen Hybodus, maar een \"doodgewone staartstekel is het ook niet. Na alle moeite die ik er voor gedaan heb is het op zijn minst een uitzonderlijk mooie staartstekel van een rog.
Toch bedankt,
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
The familie Hybodontidae en dus Hybodus leefden niet langer dan het boven Krijt, Maastrichtiaan (cfr. Cappetta ea).
Zo\'n kleine stukjes stekel zijn bijlange niet zeldzaam in het Tertiair; ik heb er zo wel al honderd gevonden of zien vinden. Sommige zijn 10cm lang...vandaar het gebruik van \"doodgewoon\" bij dit kleine stukje.
Zo\'n kleine stukjes stekel zijn bijlange niet zeldzaam in het Tertiair; ik heb er zo wel al honderd gevonden of zien vinden. Sommige zijn 10cm lang...vandaar het gebruik van \"doodgewoon\" bij dit kleine stukje.
- Jan Losser
Nog even over de Hybodus. Deze heeft de stekels alleen maar aan de achterzijde, soms een dubbele rij en niet aan beide zijden zoals bij Roggestekels.
Zonder verleden geen toekomst