Wervels Mill
Antw: Wervels Mill
nee, das een klein staartwerveltje, ik denk van een dolfijn ofzo. tussenwervelschijven kun je niet vinden, Epiphisaire schijven wel (dat heeft hanneke ons nog eens geleerd
).
hoe dat met dit werveltje precies zit weet ik niet, maar ik verwacht dat de beide epiphisaire schijven eraf gebroken zijn, vandaar de geribbelde structuur?
Groet, Casper

hoe dat met dit werveltje precies zit weet ik niet, maar ik verwacht dat de beide epiphisaire schijven eraf gebroken zijn, vandaar de geribbelde structuur?
Groet, Casper
Post mortem we sort 'em!
bij nummers 1, 2 en 3 heb je volgens mij te maken met een nekwervel. dolfijn, zoals Age al zegt, lijkt mij dan het meest waarschijnlijk, maar ik zie in zeehond ook een mogelijkheid.
maar let op: hier is niet een expert aan het woord!
maar let op: hier is niet een expert aan het woord!
Post mortem we sort 'em!
Kunnen die ribbels niet wijzen op een onvolgroeide staartwervel van een juveniele dolfijn (of zo).
Verder ben ik nieuwsgierig naar die kroko tanden.
Grrr Edo
Verder ben ik nieuwsgierig naar die kroko tanden.
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- fossielenjagers
- Contacteer:
Hey mensen,
Sorry, maar ik zal nou wel een beetje stom overkomen..
Voordat ik lid werd van dit forum, dacht ik inderdaad van een aantal tanden uit Mill dat ze van een krokodil waren. Echt helemaal leken ze niet, maar ik nam aan dat het kroko-tanden waren.
Sinds ik lid ben van het forum, zie ik in dat er veel meer verschillende soorten tanden zijn. Met als bron deze site.
Sorry voor de onderbreking!
Ik hoop dat niemand het me kwalijk neemt. Volgende keer beter. Die tandjes zet ik er overigens nog wel op, misschien dat bijdraagt aan een CORRECTE determinatie! 
Tabeest, Bram
Sorry, maar ik zal nou wel een beetje stom overkomen..

Voordat ik lid werd van dit forum, dacht ik inderdaad van een aantal tanden uit Mill dat ze van een krokodil waren. Echt helemaal leken ze niet, maar ik nam aan dat het kroko-tanden waren.
Sinds ik lid ben van het forum, zie ik in dat er veel meer verschillende soorten tanden zijn. Met als bron deze site.
Sorry voor de onderbreking!

Tabeest, Bram
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- agaathunter
Hoi Bram,
Maakt niks uit.
Van zijn fouten kan men leren.
Ik dacht eerst ook, dat ik krokodillentanden had, maar later bleken het tanden van een potvis te zijn en daar ben ik ook blij mee.
Deze site is er niet voor niets en het is net zoals je zegt, je leert hier telkens bij, en niet alleen jij, maar ook ik en vele anderen.
Groetjes: Ed
Maakt niks uit.
Van zijn fouten kan men leren.
Ik dacht eerst ook, dat ik krokodillentanden had, maar later bleken het tanden van een potvis te zijn en daar ben ik ook blij mee.
Deze site is er niet voor niets en het is net zoals je zegt, je leert hier telkens bij, en niet alleen jij, maar ook ik en vele anderen.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak