Nieuw gemaakte websites

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Junior
Antw: Nieuw gemaakte websites

Bericht door Junior » 07 jul 2006, 08:50

je kunt beter paleontologie zeggen.
daar valen dieren onder uit het Mesozocuïm.

greets sem

Mega shark
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Mega shark » 07 jul 2006, 10:07

Hallo allemaal!

Ik ben erg blij dat jullie mijn websites mooi vinden. Het is natuurlijk leuk dat jullie zoveel complimenten geven!!. Misschien ga ik verder nog een site maken over het Carboon in Zuid-Limburg, maar dat duurt dan nog even. De foto\'s heb ik natuurlijk niet allemaal zelf gemaakt, sommige wel en die heb ik met het programma van Freewebs verbeterd. Voor de rest ga ik de sites nog verbeteren.

Veel zoekgeluk Ruben

Zoekt, en gij zult vinden!

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 07 jul 2006, 13:49

vroeger(toen ik een jaar of 7-8 was) kreeg ik dikwijls boeken en tijdschriften over dino\'s en ik wist er ook vrij veel van vrij veel in de optiek van: ik zie een afbeelding van een dino en ik weet de naam en het tijdperk van dat beest (mss nog andere eigenschappen). Ik dacht toen dus ook dat ik er veel van wist, maar had je toen een bot voor mij gelegd...denk niet dat ik wist van welk beest het zou zijn (nu nog niet :)) dus...

knappe sites overigens! mooi werk!
ik vind het vooral leuk dat u zo\'n momenten schetst uit het verleden (mini-verhaaltjes:)) dat doet me ook terugdenken aan de tijdschrftjes van vroeger waar zo\'n mini-verhaaltjes en strips instonden: het boeide me enorm! (nu nog steeds, ik beken :))

[Bewerkt door Hieronymus op 07-07-2006 om 12:51 NL]

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Junior

Bericht door Junior » 07 jul 2006, 13:50

veel plezier;)

greets sem

Isis
Contacteer:
Antw: Antw: Nieuw gemaakte websites

Bericht door Isis » 07 jul 2006, 13:52

Mega shark schreef:
De foto\'s heb ik natuurlijk niet allemaal zelf gemaakt, sommige wel en die heb ik met het programma van Freewebs verbeterd.
Dan is het wel zo netjes de bron/fotograaf te vermelden.

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 07 jul 2006, 14:23

Nogmaals de nadruk op bronvermelding, want als ik ergens een foto van op mijn website tegenkom zonder enige bronvermelding dan zal het er stuiven LOL

Probeer ook iets aan sommige foto\'s te doen, ze zijn uitgerokken, dus te groot afgebeeld waardoor ze wazig zijn geworden. Bewerk enkele foto\'s met een fotoprogramma (Photoshop, PSP of zo) en niet met het programma waarmee je de website hebt gemaakt.

En ik zie in z\'n profiel dat onze Junior echt nog wel een junior is, dus heeft ie echt nog wel veel te leren, maar het doet deugd te zien hoe gepassioneerd hij reeds is. Doe dus zo verder!

Gesloten