Trilobietentocht
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Trilobietentocht
ik misschien (ik zeg wel misschien) ook, ik heb wel geen tentje, maar wel veel goede moed tegen als het bijna zover is geef ik wel een seintje
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
*gniffel*
Allez Ilse, je gaat dit toch niet aan je laten voorbijgaan?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Als we Resteigne zouden nemen heb ik hier ergens nog het adres van de camping die ik daar altijd neem (is in Han-sur-Lesse) op amper enkele minutjes van de vindplaats (met de wagen). Just in case...
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
Hartelijk goedemorgen. Laat ik nou net in dit weekend op vakantie zijn in Belgie en wel in een of ander gehucht onder Dinant. Ik doe dus niet mee op de camping maar verder lijkt het me leuk met z\'n allen te gaan zoeken. Het lukt mij niet om e.e.a. te organiseren.
Herman
Herman
ik wil wel maar mischien kan ik niet kunt ge ook voor 1 dag gaan in plaats van 2dagen?
[Bewerkt door Louis op 19-08-2006 om 10:43 NL]
[Bewerkt door Louis op 19-08-2006 om 10:44 NL]
[Bewerkt door Louis op 19-08-2006 om 10:43 NL]
Louis
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
We zullen wel iets uitwerken zodat mensen die maar 1 dag kunnen op de zoektocht kunnen inpikken.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Trilobietentocht
Ik heb het zeker al overwogen om mee te gaan, er is alleen een klein probleempje, ik moet zaterdag werken.Frederik schreef:
Misschien kunnen we het zo regelen dat ik toch een dag mee kan gaan zoeken ,dat zou zeker leuk zijn, enkele forumleden ontmoeten(allemaal mensen met dezelfde interesses).
Ik hoor (lees) nog wel hoe het verder evolueerd en dan zal het wel lukken om ergens af te spreken zeker.
Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door ilse op 19-08-2006 om 23:00 NL]
FOSSILS ARE FOR EVER!
Ik wil mij bij deze ook aanmelden en wel voor het hele weekend. Trilobieten en belgische biertjes is volgens mij een mooie combinatie. Helaas weet ik op dit moment nog meer over het bier dan over de trilobieten maar daar zal tijdens het weekend wel een betere balans in komen. Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Groeten Frank
Groeten Frank
Antw: Antw: Trilobietentocht
bedanktFrederik schreef:
We zullen wel iets uitwerken zodat mensen die maar 1 dag kunnen op de zoektocht kunnen inpikken.
Louis
Hallo allemaal,
Ik zou ook een lichte voorkeur hebben voor eind september (evt. vrijdag of zaterdag supervroeg weg en zondag laat terug), maar er schiet mij te binnen dat ik jaren geleden voor een absoluut prikkie in een charmant kasteel heb geslapen in Floreffe.
Weet een van de zuiderburen toevallig meteen over welk kasteel ik het dan heb?
Nb even gegoogeld... wat internet al niet kan!
In dat geval zou overnachten voor wel/geen tent bezitters geen enkel probleem moeten zijn.
Hartelijke groet,
J
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j