Megalodon - Nieuw Caledoni

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
MarkW
Antw: Megalodon - Nieuw Caledonië

Bericht door MarkW » 06 sep 2006, 18:58

Dat ligt eraan wat je voorkeuren zijn Maarten, kijk eens op mijn link, daar heb je o.a. ook fel witte megalodon\'s uit de zelfde vindplaats, ja de kapotte kosten geen steek, maar das ook zo uit St. Mary, Indiana, etc. al die andere vindplaatsen waar ze \"mooieren\" vinden volges jou, alleen belanden daar de mooieren gewoon veel vaker op eBay waardoor het lijkt alsof er vaker goede vondsten dan slechte vondsten worden gedaan..
Als jij de beste uit die Nieuw Caledoniërs haalt kom jij misschien ook wel een 7 incher tegen die perfect gaaf is, alleen de vindplaats is wat kleiner, zandputten zijn heel anders dan wanneer je ze uit de rivier kan opduiken..

Kortom ik ben het totaal niet met je eens,

mvg.

Mark

Isis
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Megalodon - Nieuw Caledonië

Bericht door Isis » 07 sep 2006, 00:14

maarten schreef:
Even vloeken in de kerk: ik vind het de lelijkste megs ter wereld! even zoeken en je koopt ze voor een habbekrats, zijn niet populair....
Hee Maarten,

Ik ben het niet helemaal met je eens tav van de schoonheid slash lelijkheid van de caledonische megs, maar waardeer je antwoord zeer! Vloeken in de kerk moet kunnen. ;-)

gr Pepijn

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Gesloten