Determinatiedag Boxtel 12 oktober 2014
Antw: Determinatiedag Boxtel 12 oktober 2014
ik hoop er in de ochtend ook te zijn
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik zal deze nog eens omhoog schoppen ter herinnering. Ik hoop jullie daar opnieuw in grote getale te ontmoeten!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Kijk, ik heb er gisteren enorm van genoten.
De organisatoren hebben dit goed in elkaar gebokst, en het liep als een trein. De experts hadden hun handen vol aan materiaal om op naam te brengen, en zoals je kan verwachten duiken er dan ook bijzondere dingen op.
Aan de fossiel.net stand kregen we veel geïnteresseerden die wat wilden bijleren over fossielen. Ze konden ook bij ons terecht om leuke fossieltjes te kopen aan zeer schappelijke prijzen, wat via deze website ook weer terugvloeit naar de paleo-community.
Ook de WTKG en de WPZ kregen veel geïnteresseerden op bezoek om warm te maken voor de paleontologie.
Voor mij was het de eerste keer in Museum de Groene Poort, maar zeker niet de laatste. Wat een pareltje! Een bezoek meer dan waard.
En weeral veel nieuwe gezichten gezien. Het is altijd leuk om de mens achter het profiel te kunnen ontmoeten.
De organisatoren hebben dit goed in elkaar gebokst, en het liep als een trein. De experts hadden hun handen vol aan materiaal om op naam te brengen, en zoals je kan verwachten duiken er dan ook bijzondere dingen op.
Aan de fossiel.net stand kregen we veel geïnteresseerden die wat wilden bijleren over fossielen. Ze konden ook bij ons terecht om leuke fossieltjes te kopen aan zeer schappelijke prijzen, wat via deze website ook weer terugvloeit naar de paleo-community.
Ook de WTKG en de WPZ kregen veel geïnteresseerden op bezoek om warm te maken voor de paleontologie.
Voor mij was het de eerste keer in Museum de Groene Poort, maar zeker niet de laatste. Wat een pareltje! Een bezoek meer dan waard.
En weeral veel nieuwe gezichten gezien. Het is altijd leuk om de mens achter het profiel te kunnen ontmoeten.

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
... en we staan in de regionale krant. Jeuj!
http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omg ... -1.4575934
http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omg ... -1.4575934
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
En deze heb ik van jullie gemaakt !!
Groetjes,
Josje
Groetjes,
Sylvia en Josje
Sylvia en Josje