Fossiel.Net Fossielenbeurs (zondag 9 november)

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Bram
Antw: Fossiel.Net Fossielenbeurs (zondag 9 november)

Bericht door Bram » 09 nov 2014, 20:38

Enorm genoten op de beurs vandaag. Veel bekenden weer gezien, nieuwe mensen ontmoet, literatuur gekregen en op de kop getikt. Complimenten aan de organisatie; volgend jaar weer!

Groeten,
Bram

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 10 nov 2014, 10:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook wij hebben er enorm van genoten! Deze editie kan zeker een succes genoemd worden. Bij tijden erg veel bezoekers (vooral in de voormiddag). Ik heb met zeer veel mensen een praatje kunnen slaan, en dan waren er nog veel die ik maar nauwelijks heb kunnen zien.
Veel tevreden gezichten. Het plezier in de ogen van het jongetje dat de hoofdvogel van de tombola afschoot en met een dikke walviswervel naar huis kon gaan, prachtig!

Bijgevoegd enkele sfeerbeelden.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

TriloBase
Been thanked: 7 times
Contacteer:

Bericht door TriloBase » 10 nov 2014, 13:55

De editie 2014 is zeer succesvol afgesloten: niets dan gelukkige gezichten.

Ik wil de grote groep vrijwilligers die aan de beurs meegewerkt hebben langs deze weg nogmaals van harte bedanken.
Het opstellen en nadien afbreken en opruimen van de zaal was in een recordtempo gebeurd. De cateringploeg, bemand door Hona, heeft puik werk geleverd. Ook het ontvangstcomite dat de standhouders hielp bij het lossen van de voertuigen heeft keihard gewerkt. Hun hulp heeft veel lof geoogst (en blijkbaar zijn wij de enige beurs die de standhouders helpt bij het lossen van hun materiaal).

Als het van mij afhangt doen we dit volgend jaar weer - samen met Hona, fossiel.net, geologische vereniging Limburg.
Een speciale vermelding voor het KBIN (koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen) voor hun stand met een hoop Wetenschappelijke literatuur (grotendeels gratis), het Museum of Natural History van Alnif voor hun grote stand en geweldige tombola, de universiteit van Opole met hun aanbod van geologische excursies, de fossiel.net ploeg die weeral het beste van zichzelf gegeven heeft, het WTKG met hun promotiestand en natuurlijk de standhouders uit België, Nederland en Franrijk met hun mooi en gevarieerd aanbod.

De fotos volgens weldra.
Danny

---------
TriloBase
---------

Plaats reactie