haaientanden/kleiputten reet/welke haaien?
-
- Been thanked: 45 times
Antw: haaientanden/kleiputten reet/welke haaien?
In het westen van Nederland komen toeristen speciaal naar onze stranden om fossielen te zoeken, soms zijn dat treinladingen vol. Mijn ervaringen uit het verleden zijn al, dat sommige zoekers het al erg vinden als er één persoon op "hun" zoek terrein komt.
Volgens mij is het gewoon een leuke hobby voor iedereen. Ik heb pas problemen als iemand komt zoeken om het te kunnen verkopen.
Volgens mij is het gewoon een leuke hobby voor iedereen. Ik heb pas problemen als iemand komt zoeken om het te kunnen verkopen.
Charlie
wat heeft dit er weer mee te maken ?
weet dat er nog maar 5 procent van
alle fossielen gevonden zijn! :)
-
- Been thanked: 45 times
Een stuk eerder in de discussie over busladingen vol ....
Charlie
Antw: Antw: haaientanden/kleiputten reet/welke haaien?
hebben ze in de bruine driehoek (Reet, Kontich, Aartselaar) geen gevoel voor humor of ben je daar de enige zuurpruimgeoff schreef:
weet ik, ik ben geen hollander!
en dan nog moeten ze niet zo lachen
ik zie hier nergens dat je uitgelachen wordt
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ik woon daar niet hoor!
weet dat er nog maar 5 procent van
- Extincthunter
Hoi Geoff,
Ik lees regelmatig je topics en er
zitten vaak leuke dingen bij, maar ik snap niet goed hoe je er steeds in slaagt te denken dat mensen jou hier uitlachen ofzo.. Dit is iets wat ik nergens op het forum zie maar bij jou topics loopt het vaak wat uit de hand.. Mensen bedoelen het goed geloof me
Iedereen zit hier om te leren en elkaar te helpen..
Relax gewoon man en geniet van je hobby
Mooie hastalissen trouwens, ga je soms zelf ook zoeken?
Mvg,
Stefaan
Ik lees regelmatig je topics en er
zitten vaak leuke dingen bij, maar ik snap niet goed hoe je er steeds in slaagt te denken dat mensen jou hier uitlachen ofzo.. Dit is iets wat ik nergens op het forum zie maar bij jou topics loopt het vaak wat uit de hand.. Mensen bedoelen het goed geloof me

Iedereen zit hier om te leren en elkaar te helpen..
Relax gewoon man en geniet van je hobby

Mooie hastalissen trouwens, ga je soms zelf ook zoeken?
Mvg,
Stefaan
Met schop en zeef in de hand zeef ik alle tanden uit het zand :)
Dankjewel Charlie, voor je opmerking over de busladingen; hoewel ik nooit per bus rijdt voelde ik me toch wat bezwaard dat ik, als beginnend en onervaren fossielenzoeker, de vondsten voor de neus van anderen weg zou kapen.
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Antw: Antw: haaientanden/kleiputten reet/welke haaien?
Germa schreef:
Dankjewel Charlie, voor je opmerking over de busladingen; hoewel ik nooit per bus rijdt voelde ik me toch wat bezwaard dat ik, als beginnend en onervaren fossielenzoeker, de vondsten voor de neus van anderen weg zou kapen.
Waarom gaat iedereen zich nu opeens persoonlijk aangevallen en beledigd voelen?
ps
Wat is er trouwens met haaientanden? Als je er een paar gezien hebt dan weet je het wel. Alsof ik daarvoor in de bus zou stappen.

Groet,
Niels
Niels
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik vond de opmerking van Charlie juist erg prettig en op andere opmerkingen vond ik het niet nodig om te reageren.
Er is een groot verschil tussen jezelf bezwaard voelen, of jezelf aangevallen voelen en van dat laatste is hier absoluut nergens sprake.
[Bewerkt door Germa op 01-09-2015 om 12:46 NL]
Er is een groot verschil tussen jezelf bezwaard voelen, of jezelf aangevallen voelen en van dat laatste is hier absoluut nergens sprake.
[Bewerkt door Germa op 01-09-2015 om 12:46 NL]
Antw: Antw: Antw: haaientanden/kleiputten reet/welke haaien?
Als het allemaal hetzelfde was, zou het inderdaad best saai zijn hahaha. Gelukkig is dat niet zosjaak schreef:
ps
Wat is er trouwens met haaientanden? Als je er een paar gezien hebt dan weet je het wel. Alsof ik daarvoor in de bus zou stappen.
![]()

Nullus finis longius si quod facis delectaris