samen onderzoeken

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Indagator
Been thanked: 1 time
Antw: samen onderzoeken

Bericht door Indagator » 02 nov 2015, 19:43

Hallo Geoff,

Ik vraag je (en ook de andere jongeren die zich aangesproken mogen voelen) heel vriendelijk om een eens goed na te denken voor je een topic start en/of een antwoord verstuurd. De laatste tijd zie ik te veel van deze topics verschijnen en daar stoor ik me niet alleen aan. Enthousiasme is een ding maar dit gaat meer in de richting van spam en daar zit het merendeel van de forumleden niet op te wachten.

Hopelijk komen er dus van jou kant in de toekomst topics/antwoorden waar men iets mee kan.

Groeten,
Arno

fietslamp
Antw: samen onderzoeken

Bericht door fietslamp » 02 nov 2015, 20:10

Moet ik mij aangesproken voelen?
Ik wil het forum niet misbruiken.

Groeten Melle.

Indagator
Antw: Antw: samen onderzoeken

Bericht door Indagator » 02 nov 2015, 22:56

fietslamp schreef:
Moet ik mij aangesproken voelen?
Ik wil het forum niet misbruiken.

Groeten Melle.
De vraag die ik je dan weer stel is voel je je aangesproken? Ik ga hierbij uit van een beetje zelfreflectie. Er zijn genoeg jongeren die goed nadenken voor ze iets schrijven en ik ga niet al je berichten nakijken of ik je op een fout kan betrappen :D. Wat ik hiervoor schreef was even een soort van wake-up call om het voor iedereen plezierig te houden.

Ik denk dat als je naar de gemiddelde leeftijd kijkt op het forum ik met mijn bijna 25 ook bij de jonkies hoor. Wat ik duidelijk wil maken is dat wanneer je even nadenkt dit topic doelloos is aangezien zoiets niet realistisch is tenzij je met de dezelfde materie bezig bent. En zo zijn er de laatste tijd wel meer topics waar ik me het doel bij afvraag.

Groeten,
Arno

Ahuijsmans
Antw: Antw: samen onderzoeken

Bericht door Ahuijsmans » 03 nov 2015, 09:47

Indagator schreef:
Hallo Geoff,

Ik vraag je (en ook de andere jongeren die zich aangesproken mogen voelen) heel vriendelijk om een eens goed na te denken voor je een topic start en/of een antwoord verstuurd. De laatste tijd zie ik te veel van deze topics verschijnen en daar stoor ik me niet alleen aan. Enthousiasme is een ding maar dit gaat meer in de richting van spam en daar zit het merendeel van de forumleden niet op te wachten.

Hopelijk komen er dus van jou kant in de toekomst topics/antwoorden waar men iets mee kan.

Groeten,
Arno
Hulde @ Arno....

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D

Plaats reactie