standaartjes
Antw: standaartjes
hahaha!!
maar inderdaad oasis (eigenlijk is het steekschuim, oasis is een merk van steekschuim).. alhoewel ik vind dat tanden er niet 100% op presenteren. ik kwam onlangs wel eens in een groothandel voor etalagematerialen en in een groothandel voor louter verpakkingsmaterialen waar heel wat leuke dingetjes staan om \'te presenteren\'. Ik denk vast dat een etalagist je wel kan helpen aan \'t een en \'t ander...
maar inderdaad oasis (eigenlijk is het steekschuim, oasis is een merk van steekschuim).. alhoewel ik vind dat tanden er niet 100% op presenteren. ik kwam onlangs wel eens in een groothandel voor etalagematerialen en in een groothandel voor louter verpakkingsmaterialen waar heel wat leuke dingetjes staan om \'te presenteren\'. Ik denk vast dat een etalagist je wel kan helpen aan \'t een en \'t ander...
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Als je echt je tanden (haaietanden hé) ergens wil opplakken denk ik dat je beter bent met een kneedgom of boetseerklei.
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
- SebastiaanVR
Yep. jullie hebben gelijk. Ik wist de naam echt niet meer. De moeilijkste dingen onthou ik en de makkelijkste ben ik zo weer vergeten alsof ik het nooit héb geweten:)
Eventjes om het een beetje duidelijk te maken, ik wil juist en beetje ruimte maken in mijn vitrines ipv juist meer ruimte te gebruiken. Daarom wil ik wat leuks, en natuurlijk ook iets wat goed werkt(dus blijkbaar niet oasis:)) op mijn muur hebben, wardoor ik weer wat ruimte krijg, ik heb namelijk echt ruimte tekort. Ik wilde al wat opslaan op zolder, maaja, dat wilden mijn ouders weer niet:D
@Ziepe, droogt boetseerklei niet op, ik heb daar geen verstand van, maar het woord \"klei\" ken ik alleen als iets wat opdroogt. En die kneedgom, waar moet je dat dan neerleggen, dat zakt toch ook zo weer in elkaar? Excuses als ik het fout heb, weet er niet zo veel vanaf.
Maar in ieder geval bedankt voor de tips:)
gr Sebas
PS: Fitch, waar was die groothandel?
[Bewerkt door fossielenheerser op 01-11-2006 om 16:56 NL]
Eventjes om het een beetje duidelijk te maken, ik wil juist en beetje ruimte maken in mijn vitrines ipv juist meer ruimte te gebruiken. Daarom wil ik wat leuks, en natuurlijk ook iets wat goed werkt(dus blijkbaar niet oasis:)) op mijn muur hebben, wardoor ik weer wat ruimte krijg, ik heb namelijk echt ruimte tekort. Ik wilde al wat opslaan op zolder, maaja, dat wilden mijn ouders weer niet:D
@Ziepe, droogt boetseerklei niet op, ik heb daar geen verstand van, maar het woord \"klei\" ken ik alleen als iets wat opdroogt. En die kneedgom, waar moet je dat dan neerleggen, dat zakt toch ook zo weer in elkaar? Excuses als ik het fout heb, weet er niet zo veel vanaf.
Maar in ieder geval bedankt voor de tips:)
gr Sebas
PS: Fitch, waar was die groothandel?
[Bewerkt door fossielenheerser op 01-11-2006 om 16:56 NL]
- SebastiaanVR
@fossielenjagers, is het nog gelukt met het experiment? Ik ben zeer benieuwd:)
@fitch, waar was die groothandel?
@ziepe, waar vind je kneedgom of boetseerklei?
gr, S
@fitch, waar was die groothandel?
@ziepe, waar vind je kneedgom of boetseerklei?
gr, S

Mocht u of iemand anders nog zoeken naar standaardjes voor haaientanden of andere fossielen, ik heb ze van doorzichtig kunstof in 2 maten te koop voor 2,50 per stuk. kleine voor tanden tot 10cm en grote voor tanden vanaf 10cm.
Prijs is excl. verzendkosten.
Foto is als voorbeeld.
Met vr gr Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- fossielenjagers
- Contacteer:
Hey sebas.
Ik heb er nog niets aan gedaan, te druk met andere zaken. Maar staat nog op de planning! Ik hou je op de hoogte.
Aju, Bram.
Ik heb er nog niets aan gedaan, te druk met andere zaken. Maar staat nog op de planning! Ik hou je op de hoogte.
Aju, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: standaartjes / reclame
Nou Ferry dan ben je een héél stuk duurder dan de bodemschat!!MEGALODONSHOP schreef:
ik heb ze van doorzichtig kunstof in 2 maten te koop voor 2,50 per stuk.
Daar koop je de kleintjes al vanaf 0,9 euro tot de grote van 1,8 euro !!
Waar komt dat zéér grote prijsverschil vandaan ?
Ik ben trouwens ook van mening dat je hier geen reclame moet lopen te maken voor je eigen winkel !!
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 30-12-2006 om 08:44 NL]
Robert Mensink
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Wel dan, de betere deal vind je duidelijk bij de Bodemschat, en daarmee is de kous af. Hier op het forum zijn we toch steeds op zoek naar de beste deal, niet? 
@ Megalodonshop: check je mail. Mag ik je inmiddels aanraden de forumregels nog eens door te nemen?
[Bewerkt door Frederik op 30-12-2006 om 11:33 NL]

@ Megalodonshop: check je mail. Mag ik je inmiddels aanraden de forumregels nog eens door te nemen?
[Bewerkt door Frederik op 30-12-2006 om 11:33 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Wat een leuke kleine houdertjes zijn dat voor haaientanden. Wist niet dat die er waren. Ik ga maar vast sparen voor de fossielenbeurs in Hengelo op 5 februari, daat staat de bodemschat ook altijd 
gr
pearl

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)