Bizar: orbs onder gangenstelsel groeve Romontbos
Antw: Bizar: orbs onder gangenstelsel groeve Romontbos
het stof ligt doorgaans als een laken op de grond en wanden; als je door zo\'n tunnel loopt of iets aanraakt komt het los. de hoeveelheid stof verschilt per plek, en als je rustig aan doet en bij een groep voorop loopt is de kans op stof-reflecties tijdens het maken van foto\'s natuurlijk kleiner.
Robin
Robin

een \"stof-foto\" uit mn eigen collectie

[Bewerkt door RobinB op 29-10-2006 om 22:05 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Bizar: orbs onder gangenstelsel groeve Romontbos
Als ik een klein beetje onzin de wereld uit kan krijgen zal ik het idd niet laten.vincko schreef:Ik dacht wel dat iemand dit zou schrijven....Frederik schreef:
Niks te interne reflecties. Dit zijn gewoon reflecties van flash-licht op stofdeeltjes vlak bij de lens. Nogal wiedes dat er veel zijn in die gangen van Romontbos, het is daar nl. nogal stoffig.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:

hoer nog zo een \"stof\" foto. hier zijn we niet door heen gelopen. maar dan zal het wel komen door de wind
Erg grappig om foto\'s te laten zien van onder Romontbos om \'mijn gelijk te ondermijnen\'. 
Laat dan een foto(\'s) zien met orbs van een andere omgeving.
Tis een tricky onderwerp om hier te plaatsen. Dat wist ik bij voorbaat al....dus het wordt me nu té heet onder mijn voeten. Afsluiten topic! stoff-it

Tis een tricky onderwerp om hier te plaatsen. Dat wist ik bij voorbaat al....dus het wordt me nu té heet onder mijn voeten. Afsluiten topic! stoff-it

Verba volant, fossilis manent
Antw: Antw: Bizar: orbs onder gangenstelsel groeve Romontbos
vincko schreef:
Erg grappig om foto\'s te laten zien van onder Romontbos om \'mijn gelijk te ondermijnen\'.
Tis een tricky onderwerp om hier te plaatsen. Dat wist ik bij voorbaat al....dus het wordt me nu té heet onder mijn voeten. Afsluiten topic! stoff-it![]()
Ik ben jarenlang lid geweest van SKEPP (Studiekring voor Kritische Evaluatie van Pseudo-wetenschap en het Paranormale), post dit eens op hun forum

http://www.skepp.be
Ga er verder -zucht- geen woorden aan vuil maken.
Z.
The earth has music for those who listen.

@vincko: deze was al vast niet van Romontbos, zal eens kijken of ik er nog meer heb.
ps. foto\'s nemen in zeer vochtige gangen of bij uitademen heeft ook een leuk effect (zie foto 3)
[Bewerkt door RobinB op 30-10-2006 om 14:35 NL]
heb nog 2 foto\'s van orbs/stof gevonden. als het teveel ruimte in gaat nemen hoor ik t wel..

nummer 1: Rome, bij de ingang van het Palatijn
nummer 2: wederom Rome, onder de kerk San Nicola in Carcere
grt
Robin
Hoi iedereen,
Mijn vader is paranormaal therapeut of zo iets en die gelooft dus wel dat het energiebollen zijn. Bij foto\'s van hem zie je ze redelijk vaak verschijnen en ook bij andere heb ik heb gezien. Heel vreemd.
Maar stel dat het stof is, dan zouden die \'bollen\' op verschillen de plaatsen over de wereld er toch anders uit moeten zien door de verschillende soorten stof?
Groet Ivo
Mijn vader is paranormaal therapeut of zo iets en die gelooft dus wel dat het energiebollen zijn. Bij foto\'s van hem zie je ze redelijk vaak verschijnen en ook bij andere heb ik heb gezien. Heel vreemd.
Maar stel dat het stof is, dan zouden die \'bollen\' op verschillen de plaatsen over de wereld er toch anders uit moeten zien door de verschillende soorten stof?
Groet Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken