50.000.000 er naast
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Antw: 50.000.000 er naast
Nee, nee, even serieus!
Hoewel het moeilijk is op een foto alleen af te gaan, is \'Vaginella\' in dit geval toch wel tamelijk zeker.
Als je op doorsnede kijkt, zul je zien dat deze wat is afgeplat en niet helemaal rond (zoals bv bij een belemniet).
Voorts is op de foto duidelijk wat bruin materiaal te zien: dat is wel degelijk verwerend pyriet. Het Mistemateriaal zit er helaas vol mee.
Hoi, HJ
Hoewel het moeilijk is op een foto alleen af te gaan, is \'Vaginella\' in dit geval toch wel tamelijk zeker.
Als je op doorsnede kijkt, zul je zien dat deze wat is afgeplat en niet helemaal rond (zoals bv bij een belemniet).
Voorts is op de foto duidelijk wat bruin materiaal te zien: dat is wel degelijk verwerend pyriet. Het Mistemateriaal zit er helaas vol mee.
Hoi, HJ
HJ
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: 50.000.000 er naast
Dat laatste is helaas maar al te waar [zucht] menig schelpje weggeblazen, gezien de fijnmazige oppervlakte structuur zou je kunnen denken aan een bryozoë(Ik geloof dat dat Herman zijn spec. is??)(Henk)Henk Jan schreef:
Nee, nee, even serieus!
Hoi, HJ
(Henk)
- Galeocerdo
Antw: Antw: Antw: 50.000.000 er naast
Naar mijn mening is de fijnmazige tructuur het gevolg van verwering van de pyriet. Een bryozoë is het volgens mij niet.fossilmadman schreef:gezien de fijnmazige oppervlakte structuur zou je kunnen denken aan een bryozoë(Ik geloof dat dat Herman zijn spec. is??)(Henk)Henk Jan schreef:
Blijf er bij dat het een Vaginella is.
[Bewerkt door Galeocerdo op 05-11-2006 om 18:28 NL]
Gr. Taco