Verschillende fossielen
- SebastiaanVR
Antw: Verschillende fossielen
Bedankt voor jullie antwoorden.
Maar is het mogelijk dat het visje uit Duitsland komt?
De verkoper zei in het Duits volgens mij(ben niet zo goed in duits) dat het visje uit Duitsland komt. Dat weet ik niet zeker. Hij zei ook de naam, maar dat kon ik niet verstaan, ze praatte zo snel:)
Ik wilde nog vragen of ie het wilde opschrijven, maar ik wist niet hoe ik het moest zeggen.
gr, Sebas
De verkoper zei in het Duits volgens mij(ben niet zo goed in duits) dat het visje uit Duitsland komt. Dat weet ik niet zeker. Hij zei ook de naam, maar dat kon ik niet verstaan, ze praatte zo snel:)
Ik wilde nog vragen of ie het wilde opschrijven, maar ik wist niet hoe ik het moest zeggen.
gr, Sebas
Dat is toch stom he, duw die verkoper een pen en papier in de hand, dan zal hij het wel verstaan. Ik kan het op deze kleine foto niet zeggen van waar het komt en wat het is.
Antw: Antw: Verschillende fossielen
Zorg idd dat je het de volgende keer laat opschrijven. Fossielen met plaats van vonst zijn stukken interesanter dan zonderfossielenheerser schreef:
Bedankt voor jullie antwoorden.
gr, Sebas

- SebastiaanVR
@Koen, lijkt me een beetje onbeleefd om een pen en papier in iemands hand te duwen. En die verkoper was zo snel met praten en het visje aan mij verkopen dat ik binnen een minuut was geholpen. Voordat ik het kon vragen, niet dat ik wist hoe ik het in het duits moest vragen, was ie al iemand anders aan het helpen.
Moet er misschien een grotere foto worden gemaakt? Ik weet niet hoe ik hem kan vergroten namelijk.
@ Mark, zelfde verhaaltje als voor koen:)
gr, Sebas
PS: fossilmadman, waren de foto\'s goed genoeg? Als er betere moeten worden gemaakt, stuur maar een mailtje.
[Bewerkt door fossielenheerser op 12-11-2006 om 19:40 NL]
Moet er misschien een grotere foto worden gemaakt? Ik weet niet hoe ik hem kan vergroten namelijk.
gr, Sebas
PS: fossilmadman, waren de foto\'s goed genoeg? Als er betere moeten worden gemaakt, stuur maar een mailtje.
- fossilmadman
- Contacteer:
Sorrie dat ik niet eerder reageerde, maar ben evenb druk bezig, ik had zoveel materiaal dat ik via wikipedia naar wikiprojects ben door gestuurd, daar ben ik nu druk om al mijn artikelen te bundelen in een zgn. wikibook. als ik hier wat verder mee ben vraag ik herman een permanente link te plaatsen, kan iedreen hem gebruiken de naam van het \"wikibook\" is geopedia, de foto`s waren hartstikke goed, nog bedankt, (Henk)fossielenheerser schreef:
@Koen, lijkt me een beetje onbeleefd om een pen en papier in iemands hand te duwen. En die verkoper was zo snel met praten en het visje aan mij verkopen dat ik binnen een minuut was geholpen. Voordat ik het kon vragen, niet dat ik wist hoe ik het in het duits moest vragen, was ie al iemand anders aan het helpen.
gr, Sebas
(Henk)
Was geholpen? Ik vergeef je je jeugdig enthousiasme, maar die verkoper was waarschijnlijk eerder uit op het geld voor die vis, dan jou te helpen! Ik snap niet wat er onbeleefd is aan het vragen van een naam??????fossielenheerser schreef:
En die verkoper was zo snel met praten en het visje aan mij verkopen dat ik binnen een minuut was geholpen.
Antw: Antw: Antw: Verschillende fossielen
Koen heeft een overvloed aan gelijk hoor, laat je niet kisten!koen schreef:Was geholpen? Ik vergeef je je jeugdig enthousiasme, maar die verkoper was waarschijnlijk eerder uit op het geld voor die vis, dan jou te helpen! Ik snap niet wat er onbeleefd is aan het vragen van een naam??????fossielenheerser schreef:
En die verkoper was zo snel met praten en het visje aan mij verkopen dat ik binnen een minuut was geholpen.
Z.
The earth has music for those who listen.
- SebastiaanVR
@Koen, ik denk ook wel dat ie uit was op geld. Daarom was ie zo snel met me klaar, zodat ie geld kon verdienen aan iemand anders. Dat bedoelde ik er ook mee, maar staat er niet zo duidelijk.
En ik bedoelde dat het onbeleefd is om een pen en papier in iemands hand te stoppen als ze niet weten wat je bedoeld:) En omdat ik niet duits kan praten, kan ik ook niet vragen of ze het willen opschrijven. Dat bedoel ik te zeggen.
gr, Sebas
[Bewerkt door fossielenheerser op 13-11-2006 om 17:50 NL]
En ik bedoelde dat het onbeleefd is om een pen en papier in iemands hand te stoppen als ze niet weten wat je bedoeld:) En omdat ik niet duits kan praten, kan ik ook niet vragen of ze het willen opschrijven. Dat bedoel ik te zeggen.
gr, Sebas
- fossilmadman
- Contacteer:
Ik had er toch niet ingetrapt, denk ik, ook in Duitsland zijn \"valse vissen\" uit China en Marokko te krijgen, dezelfde \"Chinese visjes\" staan voor een paar euri op ebay, voortaan toch voorzichtiger zijn, (Henk)
(Henk)
- SebastiaanVR
Ik heb hem gekocht op een beurs in rijswijk en ik verwachtte niet dat dit vissie ook al nep zou kunnen zijn, net zoals 5 andere dingen ofzoiets wat ik al heb gekocht.
Dus voor de duidelijkheid, is ie nep???
Zo ja, dan betekent het dat ik voortaan echt zo weinig mogelijk fossielen ga kopen. Das wel jammer want ik kan bijna niet zoeken en kan ik mijn verzameling niet uitbreiden of mooier maken.
Maar als ie echt is, wat is het dan voor vissie?
gr, Sebas
Dus voor de duidelijkheid, is ie nep???
Zo ja, dan betekent het dat ik voortaan echt zo weinig mogelijk fossielen ga kopen. Das wel jammer want ik kan bijna niet zoeken en kan ik mijn verzameling niet uitbreiden of mooier maken.
Maar als ie echt is, wat is het dan voor vissie?
gr, Sebas