vermist.
- hypochondria
Antw: vermist.
Ik denk niet dat we het beheer nog kunnen overtuigen. En al zouden we het kunnen, Pascal heeft ook zijn trots
.

-
Antw: Antw: Antw: vermist.
Dat weet ik niet. Was gewoon maar een uitdrukking.Xenina schreef:snap ik het wel? Is hij, banned voor de rest van zijn leven??phil schreef:
banned for life
Groetjes, Xenina
Er is vanalles gebeurd, begrijp zijn reactie wel zo als hij het verteld en vind dat hij op zich niets verkeerd heeft gedaan. Zeker niet als het zo allemaal is gegaan. Als je een persoon iets geeft wat dan onbeschreven blijkt te zijn en die persoon gaat met al de eer lopen zou ik ook niet happy zijn. Maar weet natuurlijk niet het hele verhaal.
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 635 times
Banned for life is denk ik geen enkele sprake van.phil schreef:
banned for life is inderdaad een zware straf, ik heb nochtans niets aanstootgevend gezien in zijn posts, geen commentaar geven op een dergelijke zware beslissing interpreteer ik als ongelijk hebben
Frederiks integriteit in twijfel trekken is helemaal niet aan de orde.
Hij doet zoiets echt niet voor de lol. Hij wordt als forumbeheerder hiertoe gedwongen.
Pascal heeft in zijn enthousiasme een iets te diep gat gegraven en zal daar heus wel weer uit tevoorschijn komen. Hij heeft een sterk karakter. Het is alleen jammer dat sommige mensen hem af en toe zo triggeren.
Mis je ook Pascal

Time fades away (Neil Young)
-
Antw: Antw: vermist.
Dat doen we zeker niet. Daar gaat het hier voor mij ook niet over. En Phil zal het ook zo niet bedoelen.Spongebob schreef:phil schreef:
banned for life is inderdaad een zware straf, ik heb nochtans niets aanstootgevend gezien in zijn posts, geen commentaar geven op een dergelijke zware beslissing interpreteer ik als ongelijk hebben
Frederiks integriteit in twijfel trekken is helemaal niet aan de orde.
Hij doet zoiets echt niet voor de lol. Hij wordt als forumbeheerder hiertoe gedwongen.
als ik het goed begrijp is de banning niet omwille van iets wat op het forum gebeurd is maar omwille van een geschil die hier niet ter sprake kwam, dan ben ik van mening dat dit volledig buiten het forum moet blijven, wat er ook gezegd geweest is
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
-
Antw: Antw: vermist.
Daar ben ik het dus wel mee eens.phil schreef:
als ik het goed begrijp is de banning niet omwille van iets wat op het forum gebeurd is maar omwille van een geschil die hier niet ter sprake kwam, dan ben ik van mening dat dit volledig buiten het forum moet blijven, wat er ook gezegd geweest is
- Extincthunter
Hallo iedereen,
Pascal is Pascal, recht voor de raap en het hart op de tong.
Wie daar niet mee om kan heeft gewoon pech. Ikzelf ken Pascal zeer goed en trek dan ook normaal gezien elk weekend met hem op om ergens wel één of ander fossiel te zoeken. En ja zelfs ik heb al ondervonden dat Pascal al eens geen Blad voor de mond neemt, maar dat is nooit slecht bedoeld.
Mijn inziens is er in éérste instantie met Pascal persoonlijk afgerekend door een paar personen die hem in een zeer kwaad (onterecht) daglicht wilde stellen.
Je zou voor minder van je afbijten!!
Of we Pascal nog terug zien dat weet ik niet.. maar eerlijk, volgens mij heeft het forum eerder mensen nodig zoals Pascal, dan dat Pascal het forum nodig heeft.
grtz
Pascal is Pascal, recht voor de raap en het hart op de tong.
Wie daar niet mee om kan heeft gewoon pech. Ikzelf ken Pascal zeer goed en trek dan ook normaal gezien elk weekend met hem op om ergens wel één of ander fossiel te zoeken. En ja zelfs ik heb al ondervonden dat Pascal al eens geen Blad voor de mond neemt, maar dat is nooit slecht bedoeld.
Mijn inziens is er in éérste instantie met Pascal persoonlijk afgerekend door een paar personen die hem in een zeer kwaad (onterecht) daglicht wilde stellen.
Je zou voor minder van je afbijten!!
Of we Pascal nog terug zien dat weet ik niet.. maar eerlijk, volgens mij heeft het forum eerder mensen nodig zoals Pascal, dan dat Pascal het forum nodig heeft.
grtz
Met schop en zeef in de hand zeef ik alle tanden uit het zand :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik denk dat, van iedereen hier, Tom wellicht de meest klare kijk op de zaak heeft.
Het is spijtig, maar het is wat het is. Wees toch voorzichtig om je mening te baseren op slechts een klein deel van het verhaal.
Het is spijtig, maar het is wat het is. Wees toch voorzichtig om je mening te baseren op slechts een klein deel van het verhaal.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)