presentatie fossielen in Don bosco Halle
-
Antw: Antw: presentatie fossielen in Don bosco Halle
Niks van aan trekken. Je hebt één van de mooiste en leukste hobby's die er bestaat. Wou dat ik er ook jong mee begonnen was.torvosaurus schreef:
Amai, dat zou ik ook wel eens willen krijgen in klas. Helaas lacht bijna mijn volledige jaar mij uit om deze hobby.
Gr
- torvosaurus
- Been thanked: 4 times
Antw: Antw: Antw: presentatie fossielen in Don bosco Halle
weet iksuffeleersT schreef:Je hebt één van de mooiste en leukste hobby's die er bestaat.torvosaurus schreef:
Amai, dat zou ik ook wel eens willen krijgen in klas. Helaas lacht bijna mijn volledige jaar mij uit om deze hobby.
Gr
Gr
Thijs
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: presentatie fossielen in Don bosco Halle
Da's meteen al wel een bijzonder intelligente vraag. Leuk!maurice schreef:
diegene die ik het leukst vond was een jongen die me vroeg wat het verband was tussen fossielen en fossiele brandstof.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: presentatie fossielen in Don bosco Halle
Erg leuk dat je zoiets doet Kevin!
Zelf heb ik op de basisschool wel is een presentatie gehouden over fossielen, maar ze vonden fossielen (helaas) niet interessant.
Leuk dat jouw klas het wel erg leuk/interessant vind!
Groeten,
Ivan
Zelf heb ik op de basisschool wel is een presentatie gehouden over fossielen, maar ze vonden fossielen (helaas) niet interessant.
Leuk dat jouw klas het wel erg leuk/interessant vind!
Groeten,
Ivan
-
- Been thanked: 45 times
Antw: presentatie fossielen in Don bosco Halle
Ik heb dit ook een paar keer gedaan, maar er was geen tijd voor het actieve deel. De kinderen was vooraf gevraagd om zelf ook iets mee te nemen. Het verhaal en het beantwoorden van soms veel vragen namen de hele drie kwartier in beslag. Het moeilijkste is het inspelen op de klas en het zoeken waar mee krijg je de aandacht. Elke klas is verschillend.
Charlie