Denken met je maag...
Antw: Denken met je maag...
zou kunnen, ik weet het niet. ik denk dat ze het denkvermogen van een zeester hadden. en zeesterren zijn niet erg slim.
ze deden volgens mij ook ongeveer hetzelfde als zeesterren.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 20-10-2004 om 14:18 NL]
ze deden volgens mij ook ongeveer hetzelfde als zeesterren.
Groeten, Casper
[Bewerkt door Casper op 20-10-2004 om 14:18 NL]
Post mortem we sort 'em!
Trilobieten hadden wel hersenen.
kijk maar naar dit plaatje, komt van http://www.aloha.net/~smgon/ordersoftrilobites.htm

ze waren vast niet echt slim, maar een zeester is denk ik een beetje overdreven. Je kunt het beter vergelijken met een Degenkrab denk ik.
En dat van een Degenkrab kan je waarschijnlijk vergelijken met een kreeft of garnaal.
[Bewerkt door Trilobite op 21-10-2004 om 16:07 NL]
kijk maar naar dit plaatje, komt van http://www.aloha.net/~smgon/ordersoftrilobites.htm

ze waren vast niet echt slim, maar een zeester is denk ik een beetje overdreven. Je kunt het beter vergelijken met een Degenkrab denk ik.
En dat van een Degenkrab kan je waarschijnlijk vergelijken met een kreeft of garnaal.
[Bewerkt door Trilobite op 21-10-2004 om 16:07 NL]
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
waarom zou een zeester dommer zijn dan een kreeft of garnaal? ik denk dat ze qua intelligentie aardig dicht bij elkaar zitten.
volgens mij is trouwens de plaats en de grootte van de organen van trilobiet voor het grootste gedeelte giswerk. het zou best heel anders kunnen zijn denk ik.
Groeten, Casper
volgens mij is trouwens de plaats en de grootte van de organen van trilobiet voor het grootste gedeelte giswerk. het zou best heel anders kunnen zijn denk ik.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Betelgeuze
Kreeften en garnalen moeten véél sneller kunnen denken dan zeesterren, verder hebben kreeften en garnalen ook meer zintuigen dacht ik. Als je je met een snelheid van 1cm per uur verplaatst denk ik niet dat je echt slim bent.
Alpha Orionis
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Zouden ze eetbaar geweest zijn...
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Antw: Denken met je maag...
Je hebt helemaal gelijk volgens mij.Betelgeuze schreef:
Kreeften en garnalen moeten véél sneller kunnen denken dan zeesterren, verder hebben kreeften en garnalen ook meer zintuigen dacht ik. Als je je met een snelheid van 1cm per uur verplaatst denk ik niet dat je echt slim bent.
ongetwijfeld... ik zou best een hele paradoxides lusten.Smaug schreef:
Zouden ze eetbaar geweest zijn...
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik denk ook dat kreeften en garnalen veel slimmer zijn dan zeesterren, hun hebben volgens mij juist geen hersenen.
En de smaak van Trilobieten kan je waarschijnlijk ook het best vergelijken met een Degenkrab, want die is gewoon het dichtst verwant. en daarna komen de kreeft-achtigen en spin-achtigen.
Maar ik weet niet hoe een eetbaar Degenkrab is.
[Bewerkt door Trilobite op 23-10-2004 om 11:53 NL]
En de smaak van Trilobieten kan je waarschijnlijk ook het best vergelijken met een Degenkrab, want die is gewoon het dichtst verwant. en daarna komen de kreeft-achtigen en spin-achtigen.
Maar ik weet niet hoe een eetbaar Degenkrab is.
[Bewerkt door Trilobite op 23-10-2004 om 11:53 NL]
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
- Betelgeuze
Ik denk niet dat we ooit teweten zullen komen hoe die smaken, maar het doet me wel lachen als je naar de titel van dit topic kijkt: \'Denken met je maag...\'
Blijkbaar denken wij mensen altijd wel aan eten
Blijkbaar denken wij mensen altijd wel aan eten

Alpha Orionis
Wat is slim? Over slim heb je tientallen definities, beste vind ik: slim zijn is je kunnen aanpassen aan je omgeving!! Degenkrabben etc. zijn dus buitengewoon slim...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
ik ken niet alle tientallen definities, maar ik vind die je in het vorige berichtje noemt niet een goede. de beste vind ik: slim zijn is een hoge intelligentie hebben
dan is het je eigen mening wat je hoog vindt, net als het je eigen mening is wat je slim vindt..
Groeten, Casper
dan is het je eigen mening wat je hoog vindt, net als het je eigen mening is wat je slim vindt..
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!