Bovenkaakse Hexanchus gigas dentition Chili
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Bovenkaakse Hexanchus gigas dentition Chili

Hallo Bas,hier wat slechte foto,s van mijn Hexanchus tandjes.
Met mijn GSM kan ik geen foto,s maken

Ja als je mijn verzameling zelf gevonden tandjes eens wil goed bekijken ,neem je maar beter een week verlof

GR Pascal
strandjutters
- Basjacobs1999
Dat zijn er nog meer dan ik dacht. Ziet er weer er goed uit hoor, Ik zie zelfs een zonnerje liggen 
Ik heb over een week of 5 zelfs 2 weken vakantie. Moet toch genoeg tijd zijn om alles een keer te komen bekijken, denk ik :p
Mvg Bas

Ik heb over een week of 5 zelfs 2 weken vakantie. Moet toch genoeg tijd zijn om alles een keer te komen bekijken, denk ik :p
Mvg Bas
It can take a while, but when you find one there always is
that big smile :D
that big smile :D
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Inderdaad Bas,er zit ook een zonnetje bij,het is het grootste uit mijn collectie en tevens ook mijn minst dikke bij de wortel,een plat ding dus 
14 dagen zou genoeg zijn ,maar het probleem is als jullie in vakantie zijn moet ik dubbel zo hard werken hier aan de kust
Ik ben nu vanavond mijn bovenkaakse notorynchus aan het bekijken,in situ,om te bekijken of ik geen fouten heb gemaakt bij Hexanchus.
Want Hexanchus kwam hier toen in deze periode niet voor.
Das een goed vergelijkings punt om de verschillen goed uit elkaar te halen,je kan dus elke positie met elkaar vergelijken,zo leer je het best de verschillen in de soorten te zien.
En je hebt een zekerheid bij notorynchus,het kammetje of een driehoekige spits is altijd aanwezig op de buitenkant van de grootse spits,enkel bij de UA3
is dit weinig zichtbaar,bij Hexanchus heb je of een gladde zijde of lichte kartels,nooit spitsen op deze zijde.
Bedankt Ko
GR
[Bewerkt door strandjutters op 17-03-2017 om 22:33 NL]

14 dagen zou genoeg zijn ,maar het probleem is als jullie in vakantie zijn moet ik dubbel zo hard werken hier aan de kust

Ik ben nu vanavond mijn bovenkaakse notorynchus aan het bekijken,in situ,om te bekijken of ik geen fouten heb gemaakt bij Hexanchus.
Want Hexanchus kwam hier toen in deze periode niet voor.
Das een goed vergelijkings punt om de verschillen goed uit elkaar te halen,je kan dus elke positie met elkaar vergelijken,zo leer je het best de verschillen in de soorten te zien.
En je hebt een zekerheid bij notorynchus,het kammetje of een driehoekige spits is altijd aanwezig op de buitenkant van de grootse spits,enkel bij de UA3
is dit weinig zichtbaar,bij Hexanchus heb je of een gladde zijde of lichte kartels,nooit spitsen op deze zijde.
Bedankt Ko

GR
[Bewerkt door strandjutters op 17-03-2017 om 22:33 NL]
strandjutters