Computerproblemen

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Pedro
Antw: Computerproblemen

Bericht door Pedro » 18 dec 2006, 18:16

Ik zal morgen wel eens kijken of ik kan vinden waaraan dat ligt. Je hoort nog van mij.

Verder kun je natuurlijk altijd gebruik blijven maken van IE voor het inloggen op school.

Pedro Janssen
Venray

Pedro
Antw: Antw: Antw: Computerproblemen

Bericht door Pedro » 18 dec 2006, 18:18

patrick schreef:
Heb alleen nog geen oplossing om snelkoppelingen (van een site!) op het bureaublad te zetten.
groetjes
Patrick
Patrick, gewoon de snelkoppelingen in IE maken, deze op bureaublad plaatsen, Firefox standaard browser maken, en de snelkoppelingen aanklikken op bureaublad. Firefox opent deze dan voor je.

Pedro Janssen
Venray

Patrick
Antw: Antw: Antw: Antw: Computerproblemen

Bericht door Patrick » 18 dec 2006, 19:04

pedro schreef:
Patrick, gewoon de snelkoppelingen in IE maken, deze op bureaublad plaatsen, Firefox standaard browser maken, en de snelkoppelingen aanklikken op bureaublad. Firefox opent deze dan voor je.
Ja inderdaad Pedro, dat deed ik tot hiertoe, maar kan het niet rechtstreeks vanuit Firefox? In IE kon ik dat met de rechtermuisknop en dan snelkoppeling maken.
groetjes,
Patrick

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!

Pedro
Antw: Computerproblemen - snelkoppelingen

Bericht door Pedro » 18 dec 2006, 23:16

Patrick, een firefox snelkoppeling op het bureaublad plaatsen kan als volgt:
Klik op de url in de adresbalk en sleep deze naar je bureaublad.

[Bewerkt door Pedro op 18-12-2006 om 23:17 NL]

Pedro Janssen
Venray

Pedro

Bericht door Pedro » 19 dec 2006, 00:00

Bram, niet alle websites ondersteunen inloggen met firefox.
Je zou eerst aan de systeembeheerder van de website kunnen vragen of het wel mogelijk is om via firefox in te loggen.

Zo ja, dan is het meestal een cache of cookie probleem. Je moet in ieder geval cookies accepteren en de cache moet elke keer ververst worden bij een bezoek aan een nieuwe pagina.
Verder kun je de: browser.cache.check_doc_frequency instellen op 1. Type daarvoor in de url, about:config.
Selecteer browser.cache.check_doc_frequency. rechter muisknop, selecteer aanpassen. Stel de waarde in op 1 en klik ok.
Werkt het dan nog niet. Op de volgende twee url\'s wordt het probleem ook besproken van het niet kunnen inloggen bij website\'s.

http://www.xoops.org/modules/newbb/view ... 98&forum=1

http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... em&start=0

Ik hoop dat het nu lukt.

Pedro Janssen
Venray

webmaster
Senior Lid
Contacteer:

Bericht door webmaster » 15 jan 2007, 10:21

Gerrit-Jan schreef:
Sinds gisteren heb ik Internet Explorer 7 geinstaleerd en kan sindsdien niet meer de submappen in de bruine balk openen! Ik heb de website wel als vertrouwd opgegeven maar krijg dus niet meer de gebruikelijke subrubrieken te zin. Als ik bijvoorbeeld met de muisknop op Forum ga staan krijg ik geeneens de lijst met opties meer te zien. Ik heb alles geprobeerd (zelfs popups uitgeschakeld) maar de overzichten worden niet meer weergegeven! Wat is hier aan de hand en heeft iemand er genoeg verstand van om mij te kunnen vertellen wat ik moet doen?
Kan iemand vertellen of dit probleem met IE7 er nog steeds is? Ik kan het hier niet reproduceren...

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

zoeker

Bericht door zoeker » 29 jan 2007, 13:33

Hoi Herman, ben ook overgeschakeld op IE7 en heb inderdaad hetzelfde probleem als Gerrit-Jan. Behoorlijk vervelend. Succes met al het werk!! Willem

Gesloten