Vandaag is een belangrijke dag
Antw: Vandaag is een belangrijke dag
Met de info van afgelopen zaterdag zijn er geen obstakels meer die mij van mijn doel afhouden Maarten het spijt me,
maar even goed bedankt en je hebt me eigenlijk al genoeg geholpen.
gr dv
gr dv
i just looove fossils
trouwens over dat feesten dat lukt best op de bioleraaropleiding
volgens mij is feesten niet goed. mensen op een feest gaan zich bijna altijd anders gedragen. buitensporig vrolijk enzo. ook als ze geen drank op hebben. nee, ik vind feesten maar niks 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Vandaag is een belangrijke dag
Komt nog wel hoor Casper! We spreken elkaar over een paar jaar wel!Casper schreef:
volgens mij is feesten niet goed. mensen op een feest gaan zich bijna altijd anders gedragen. buitensporig vrolijk enzo. ook als ze geen drank op hebben. nee, ik vind feesten maar niks
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
davinci, zorg dat je in hardenberg een baan krijgt. dan krijg je mijn zusje nog in de klas

die is echt compleet anders dan ik... in negatieve zin natuurlijk hè
oei ik verheug me er nu al op (leedvermaak leedvermaak leedvermaak)
Groeten, Casper

die is echt compleet anders dan ik... in negatieve zin natuurlijk hè
oei ik verheug me er nu al op (leedvermaak leedvermaak leedvermaak)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Moet ook Vincent, ik ben ook een x geholpen, help nu andere mensen, jij gaat dat weer overnemen toch? Belangrijk mensen gelukkig maken....davinci schreef:
Met de info van afgelopen zaterdag zijn er geen obstakels meer die mij van mijn doel afhouden Maarten het spijt me,
gr dv
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Antw: Antw: Vandaag is een belangrijke dag
nouw, denk het niet. ben daar niet zo\'n typetje voor. ook disco\'s enzo heb ik een verschrikkelijke hekel aan.Maarten schreef:Komt nog wel hoor Casper! We spreken elkaar over een paar jaar wel!Casper schreef:
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Jamaar in disco\'s valt dan ook niet veel te beleven he.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
niet zo\'n type daarvor dacht ik een paar jaar geleden ook... maar je kan het leren:)
:S griezelig :Srobin schreef:
niet zo\'n type daarvor dacht ik een paar jaar geleden ook... maar je kan het leren:)
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!