Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-)
Antw: Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-)
Age, dat heeft niets met een vooroordeel te maken. Dat is mijn mening. Ik zeg niet dat een speler die dikker en minder fit is, minder recht heeft op een overwinning. Het gaat mij om het feit hie je met je professie omgaat. In dit geval sport. Dan ben ik voorstander van 100% fit en afgetraind.
Zoals je aangeeft, een tikkeltje zwaarder. Zeg maar gerust flink te zwaar..
Ik weet ook wel dat Bartoli de zelfde lengte heeft als Henin (ze is zelfs 2 cm langer), maar ze oogt als een \"dwerg\" door haar uiterlijk. Verder erger ik me kapot aan haar bewegingen en dat overdreven gedoe van het handvat vastpakken. Daarom mijn reaktie.
Op mannentennis wil ik later wel ingaan. Nu meot ik weg.
Zoals je aangeeft, een tikkeltje zwaarder. Zeg maar gerust flink te zwaar..
Ik weet ook wel dat Bartoli de zelfde lengte heeft als Henin (ze is zelfs 2 cm langer), maar ze oogt als een \"dwerg\" door haar uiterlijk. Verder erger ik me kapot aan haar bewegingen en dat overdreven gedoe van het handvat vastpakken. Daarom mijn reaktie.
Op mannentennis wil ik later wel ingaan. Nu meot ik weg.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Antw: Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-) of topic
pedro schreef:
Luister maar eens naar de zusters Williams die aan trainen een broertje dood hebben. Sorry effe mijn frustratie wegschrijven over het vrouwentennis.
Geef mij maar de heren. (kom op met die reakties dames)

Ik dacht dat de dames Williams juist hard moesten trainen, die hebben naar ik heb vernomen niet zo veel techniek. Ik vind Serena trouwens wel een prachtvrouw met dat sterke lichaam en rose jurkje:)
Verder maakt het me (man of vrouw) niet zoveel uit, als ze maar niet \"kreunen\" bij elke slag

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Heeft Gerrit-Jan aandelen bij fossiel.net ? :-)
De zusjes Williams hebben vroeger inderdaad zeer veel en hard getraind, alleen de laatste jaren, sinds ze aan de top staan, hebben ze meer tijd besteed aan andere zaken zoals model spelen en binnenhuisarchitectuur als dat ze daadwerkelijk nu nog trainen. Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, maar verwacht niet dat je dan blessure vrij blijft of super fit bent. Een mooi voorbeeld daarin was Koertnikova.
Er wordt gezegd dat het makkelijker is om aan de top te komen, als er te blijven.
Dat kreunen, inderdaad dat zou verboden moeten worden. Daar heb ik ook een gloed hekel aan.
Er wordt gezegd dat het makkelijker is om aan de top te komen, als er te blijven.
Dat kreunen, inderdaad dat zou verboden moeten worden. Daar heb ik ook een gloed hekel aan.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY