Cosmopolitodus Hastalis uit Mill
- sharkteethrene
Antw: Cosmopolitodus Hastalis uit Mill
Hallo Patrick,
Het duurt niet lang voordat we weer lekker
vies kunnen worden.
Datum staat nog niet vast.
Groetjes,
Rene.
Het duurt niet lang voordat we weer lekker
vies kunnen worden.
Datum staat nog niet vast.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
- digging for it
- Contacteer:
Hallo iedereen
Hebben jullie dat nu ook dat je haast niet kunt wachten tot dat het weer begint. En dat het weer overal begint te kriebelen. Bij mij in ieder geval wel. Kan haast niet wachten om weer aan de gezonde modderbaden te beginnen. En rene hoe ist het met jou, je vrouw en de kinderen. groeit het nog allemaal goed. en heb je met je verzamelwoede nog wel plaats voor hun in je huis. Ik zie je in ieder geval wel weer in Mill.
Greets patrick
Hebben jullie dat nu ook dat je haast niet kunt wachten tot dat het weer begint. En dat het weer overal begint te kriebelen. Bij mij in ieder geval wel. Kan haast niet wachten om weer aan de gezonde modderbaden te beginnen. En rene hoe ist het met jou, je vrouw en de kinderen. groeit het nog allemaal goed. en heb je met je verzamelwoede nog wel plaats voor hun in je huis. Ik zie je in ieder geval wel weer in Mill.
Greets patrick
- Galeocerdo
Ouderwets modderhappen, mooie vondsten, oude bekenden en nieuwe gezichten. Dat is een goed vooruitzicht.
Gr. Taco