Sauriers Nederlands
Antw: Sauriers Nederlands
Hallo Maarten
Ik heb de fossielen ontvangen.
Ze zijn echt prachtig.
Ik stuur mijn fossiel zo snel mogelijk op.
Groetjes Rob:)
Ze zijn echt prachtig.
groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
Antw: Antw: Sauriers Nederlands
Is goed jongen, je hebt mijn adres!ammoniet schreef:
Hallo Maarten
Ze zijn echt prachtig.
Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Frisian-old-age
maarten schreef:
Okay mensen,
Twee leuke ruildeals gesloten met twee forumleden, ben ik blij mee, toont aan dat dit forum ook wat dit aspect betreft toegevoegde waarde heeft.
Ik hou me aanbevolgen voor andere aanbiedingen van saurierfossielen uit Nederland en wat mij betreft Europa.
Hartstikke bedankt Maarten.

Ben behoorlijk in mijn sas met deze nieuwe aanwinsten, verkregen door onze deals.Tjonge, wat ging dat snel, deze week.
groetjes, Age
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Antw: Antw: Sauriers Nederlands
frisian-old-age schreef:maarten schreef:
Okay mensen,
Twee leuke ruildeals gesloten met twee forumleden, ben ik blij mee, toont aan dat dit forum ook wat dit aspect betreft toegevoegde waarde heeft.
Oh, je hebt ze al! Ja, ging inderdaad erg snel, en beiden naar volle tevredenheid. Zo moet het.
Hartelijke groet, Maarten
Ik hou me aanbevolgen voor andere aanbiedingen van saurierfossielen uit Nederland en wat mij betreft Europa.
Hartstikke bedankt Maarten.
Ben behoorlijk in mijn sas met deze nieuwe aanwinsten, verkregen door onze deals.Tjonge, wat ging dat snel, deze week.
groetjes, Age
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Okay, wie heeft er nog sauriersfossielen te ruil of te koop?
Maarten
Maarten
ik zal nog een paar van mij zoeken, maar ik weet niet of je er veel aan hebt. \'t zijn gewoon restjes.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
ohja ik heb ook nog wel voetafdrukken.
misschien wil ik die wel tegen wat ruilen.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Wellicht kun je mij foto\'s sturenm van die restjes en die voetsporen. Ik heb vast wel leuk materiaal voor je....Casper schreef:
ohja ik heb ook nog wel voetafdrukken.
Groeten, Casper
Wil je a.u.b. reageren Casper, wellicht bedoel je de fossielen van je forum?
ok, ik reageer.
ze staan niet op mijn website als je dat bedoelt.
ik zal binnenkort foto\'s maken. veel zijn ze niet waard hoor, de voetsporen zijn nog wel leuk, veel door elkaar.
Groeten, Casper
ze staan niet op mijn website als je dat bedoelt.
ik zal binnenkort foto\'s maken. veel zijn ze niet waard hoor, de voetsporen zijn nog wel leuk, veel door elkaar.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!