Ik heb ook wat om over te zeuren
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Ik heb ook wat om over te zeuren
Welwel, kijk eens aan. Ik ben even verbaasd. Niet erg netjes.Plikona schreef:
Belg met kort lontje doet veel stof opwaaien. Stond op hun forum.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Verzoek: niet linken maar plaatsen!
We hebben inderdaad het liefste dat foto\'s niet gelinkt worden , maar daadwerkelijk op het forum geplaatst worden.
Naast het feit dat het overzichtelijker en gemakkelijker is voor de lezer is er nog een argument. Foto\'s op andere sites willen na verloop van tijd nog wel eens verdwijnen of gewist worden. Als op een later tijdstip iemmand een oud bericht naleest, zijn de bijbehorende foto\'s soms niet meer beschikbaar.
Verzoek dus aan iedereen om indien mogelijk de foto\'s gewoon op het forum te plaatsen. Daarom zijn op dit forum ook de IMG tags uitgeschakeld.
Bedankt alvast!
Naast het feit dat het overzichtelijker en gemakkelijker is voor de lezer is er nog een argument. Foto\'s op andere sites willen na verloop van tijd nog wel eens verdwijnen of gewist worden. Als op een later tijdstip iemmand een oud bericht naleest, zijn de bijbehorende foto\'s soms niet meer beschikbaar.
Verzoek dus aan iedereen om indien mogelijk de foto\'s gewoon op het forum te plaatsen. Daarom zijn op dit forum ook de IMG tags uitgeschakeld.
Bedankt alvast!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net