Ammoniet(?) ter determinatie
Antw: Ammoniet(?) ter determinatie
Dus toch Turrilites, zoals ik - een beetje voorbarig - al naar aanleiding van de eerste foto van het ongeprepareerde stuk veronderstelde. Een mooi exeplaar en knap geprepareerd. Dat doe ik je niet na.
Trouwens die van Robin mag er ook zijn!
vr.gr.
Jan
Trouwens die van Robin mag er ook zijn!
vr.gr.
Jan
De senioribus nil nisi bene
echt een hele mooie Vincko, super!
over de naam: volgens mij is Mariella een ander genus dan Turrilites (wel beiden van de familie Turrilitidae), zo staat het in ieder geval in de literatuur die ik van Rheine heb. zou in dat geval \"Mariella lewesiensis\" worden. wellicht kan één van de experts hier duidelijkheid geven over wat momenteel geldig is?
groeten
[Bewerkt door RobinB op 07-11-2007 om 13:54 NL]
over de naam: volgens mij is Mariella een ander genus dan Turrilites (wel beiden van de familie Turrilitidae), zo staat het in ieder geval in de literatuur die ik van Rheine heb. zou in dat geval \"Mariella lewesiensis\" worden. wellicht kan één van de experts hier duidelijkheid geven over wat momenteel geldig is?
groeten
- binbinneke
- Contacteer:
Neenee dat is niet mijn turrilites, dat is diegene van het mueseumpje 
gr. robin

gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Antw: Antw: Ammoniet(?) ter determinatie
Geen hits op afbeeldingen met Google op \"Mariella lewesiensis\" bij alleen op \"Mariella\"zoeken wil je niet weten wat je te zien krijgtRobinB schreef:
---knipperdeknip---zou in dat geval \"Mariella lewesiensis\" worden. wellicht kan één van de experts hier duidelijkheid geven over wat momenteel geldig is?

Maar goed....dus...Joehoe experts!
Verba volant, fossilis manent