Prettige feestdagen topic
Antw: Prettige feestdagen topic
Het zou een mooie tijd voor ons zijn om de nieuwe aanwinsten te ordenen Mart. Overigens het eerste beetje sneeuw is gevallen, dus wie weet.
vr.gr. Jan
vr.gr. Jan
De senioribus nil nisi bene
Ook vanuit het deels met een flink pak sneeuw bedekt Venray, prettige feestdagen en een gezond en gelukkig en fossielrijk 2008.
Ik hoop dat ik het volgend jaar minder druk heb en dat ik de beloofde database en de foto\'s van de determinatiedag op een cd kan zetten.
Ik hoop dat ik het volgend jaar minder druk heb en dat ik de beloofde database en de foto\'s van de determinatiedag op een cd kan zetten.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Hee Pedro,
als je wil kan ik die foto\'s wel voor je op n webpage zetten, zodat iedereen die daar was ze kan downloaden, pm me maar als je t n goed idee vindt,
gr mart
als je wil kan ik die foto\'s wel voor je op n webpage zetten, zodat iedereen die daar was ze kan downloaden, pm me maar als je t n goed idee vindt,
gr mart
To share or not to share, that's the question!

Daar waar ik woon in Den Haag.
Is dit kerst of niet?
En dat op 5 kilometer van zee,zoals de kraai vliegt.
Mooie kerstdagen en en een gezond 2008.
Dat de aarde haar vele schatten met ons wil blijven delen.
Gr. Hogst
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times

Winters tafereeltje in het kasteelpark...
[Bewerkt door De DinoDolsjes op 21-12-2007 om 23:08 NL]
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser

Het zijn bijna allemaal jager-verzamelaars op Fossiel.net.Verzamelen...ok,dat zijn de fossielen.Ons jachtwapen is de kamera. Sneeuw heeft wel iets,
Theo
Antw: Antw: Prettige feestdagen topic - foto\'s
Bedankt Mart,Caveman schreef:
Hee Pedro,
gr mart
de foto\'s moeten alleen eerst bewerkt worden.
Als de mensen dat ook nog zelf willen doen?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY