Beste wensen!
Antw: Beste wensen!
Een fijn en gezond jaar met veel mooie en bijzondere fossielenvondsten!!!
Afgelopen jaar was weer een prima jaar voor fossiel.net en het forum. Er is veel informatie uitgewisseld, en we hebben vele mooie vondsten kunnen bekijken via het forum.
In 2008 heb ik gelukkig weer wat meer tijd te besteden om aan de website te werken. De bedoeling is om het één en ander uit te gaan breiden en te verbeteren.
Ook zal ik natuurlijk alle toegezonden informatie proberen snel te verwerken, want daar is nog een achterstand in weg te werken.
Verder staan onder andere de uitbreiding van het fotosysteem hoog op mijn agenda. Ook komt er meer informatie over aanverwante geologische onderwerpen. In de loop van 2008 zullen jullie dit zeker gaan merken
.
Afgelopen jaar was weer een prima jaar voor fossiel.net en het forum. Er is veel informatie uitgewisseld, en we hebben vele mooie vondsten kunnen bekijken via het forum.
In 2008 heb ik gelukkig weer wat meer tijd te besteden om aan de website te werken. De bedoeling is om het één en ander uit te gaan breiden en te verbeteren.
Ook zal ik natuurlijk alle toegezonden informatie proberen snel te verwerken, want daar is nog een achterstand in weg te werken.
Verder staan onder andere de uitbreiding van het fotosysteem hoog op mijn agenda. Ook komt er meer informatie over aanverwante geologische onderwerpen. In de loop van 2008 zullen jullie dit zeker gaan merken

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Ook van mijnentwege aan alle forumleden de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat het uiteraard voor iedereen een fossielrijk jaar mag worden.
Patrick
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Aan iedereen een goede gezondheid en best wensen toegewenst.
Dat 2008 weer een fossielrijk jaar mag worden !!!
@Webmaster : Hebt u al enig idee wat de Fossiel.net-dag van 2008 zal worden ?
Groeten,
Gunther
Dat 2008 weer een fossielrijk jaar mag worden !!!
@Webmaster : Hebt u al enig idee wat de Fossiel.net-dag van 2008 zal worden ?
Groeten,
Gunther
- fossielengek
Hallo allemaal!
Ook ik wens jullie allemaal een gelukkig 2008 met veel zoek en vind plezier!
Jasper
Ook ik wens jullie allemaal een gelukkig 2008 met veel zoek en vind plezier!
Jasper
Last but not least!
Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een prachtige fossielenjaar mag worden!!
Greetz
René
Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een prachtige fossielenjaar mag worden!!
Greetz
René
Verba volant, fossilis manent
Net terug van vakantie en alweer op fossiel.net, hoezo verslaafd.
Allemaal de beste wensen voor 2008, en dat iedereen in goede gezondheid de mooiste fossielen mag vinden!!
gr
pearl:)
Allemaal de beste wensen voor 2008, en dat iedereen in goede gezondheid de mooiste fossielen mag vinden!!
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)