vitrine

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
cru84
Contacteer:
Antw: vitrine

Bericht door cru84 » 22 mar 2005, 22:18

De detolf vitrine kast is in de aanbieding bij de Ikea! Van 59 voor 39 euro.
Heb er net 6 gekocht :)

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 22 mar 2005, 22:27

ik zoek nog steeds zo\'n ladenkast die ze op scholen gebruiken bij handvaardigheid en tekenen om grote vellen papier in op te bergen. weet iemand een adres?
ikea schiet hier tekort.

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Supergraver
Antw: Antw: vitrine

Bericht door Supergraver » 22 mar 2005, 23:03

Casper schreef:
ik zoek nog steeds zo\'n ladenkast die ze op scholen gebruiken bij handvaardigheid en tekenen om grote vellen papier in op te bergen. weet iemand een adres?
ikea schiet hier tekort.

Groeten, Casper
Ik weet de naam van het bedrijf niet meer, maar het is een ijzerwarenhandel in Rotterdam (bij het kantorengebied in de buurt van het Toepad). Kun je het beste effe opzoeken in de Gouden Gids. Heb ik trouwens ook voor een koopje zeer goed gaas gekregen (beter dan dat zwakke kippegaas) voor m\'n zeven. Zijn trouwens wel dre kasten.

Groeten, Martijn

ziepe
Been thanked: 4 times

Bericht door ziepe » 22 mar 2005, 23:51

@Casper:

Die kasten waarover je spreekt zijn kasten waar vroeger de drukkers hun letters inlegden - de zogenaamde onder en bovenkasten, helaas worden die niet meer gemaakt en zijn die al decennia uit de handel. Waar je wel kan proberen die te vinden zijn grafische scholen die hebben er meestal een paar in hun donkere zolder staan...

Gr.-
Ziepe

The earth has music for those who listen.

Casper
Contacteer:
Antw: Antw: vitrine

Bericht door Casper » 23 mar 2005, 08:22

ziepe schreef:
@Casper:

Die kasten waarover je spreekt zijn kasten waar vroeger de drukkers hun letters inlegden - de zogenaamde onder en bovenkasten, helaas worden die niet meer gemaakt en zijn die al decennia uit de handel. Waar je wel kan proberen die te vinden zijn grafische scholen die hebben er meestal een paar in hun donkere zolder staan...

Gr.-
Ziepe
dank voor de info, maar bij mij op school staan ze nog, en dat zijn nieuwe :)
ik wil wel eens weten waar de school ze vandaan haalt, en of ik ze daar ook vandaan zou kunnen halen.
maar ik wil ook wel eens zoals jullie zeggen bij oude scholen ofzo gaan kijken.

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: vitrine

Bericht door Frisian-old-age » 23 mar 2005, 08:47

Casper schreef:
ziepe schreef:
@Casper:

Gr.-
Ziepe
dank voor de info, maar bij mij op school staan ze nog, en dat zijn nieuwe :)
ik wil wel eens weten waar de school ze vandaan haalt, en of ik ze daar ook vandaan zou kunnen halen.
maar ik wil ook wel eens zoals jullie zeggen bij oude scholen ofzo gaan kijken.

Groeten, Casper
Hoi Casper,

Als je die A-4 ladenkasten bedoeld, probeer eens marktplaats.nl.Worden soms daar aangeboden, de prijs schommelt zo tussen de 150 - 200 euro.

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 23 mar 2005, 08:58

hebben a4-ladenkasten ook het formaat van a4? in dat geval bedoel ik deze kasten niet. ook een beetje duur trouwens...

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

cru84
Contacteer:

Bericht door cru84 » 23 mar 2005, 09:09

Ik weet er 1 te staan! Van eikenhout! Kost maar 3500 euro! :( Het wel een grote. 1,5 bij 1,5 meter

[Bewerkt door cru84 op 23-03-2005 om 09:10 NL]

Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 23 mar 2005, 09:10

Ik heb zo\'n grote houten ladenkast gevonden op een antiekmarkt. Dat zijn kasten die zeer moeilijk te vinden zijn, ik ben daar eigenlijk constant naar op zoek. Voorlopig kan je toch (voor haaientanden althans) die metalen ladenkastjes gebruiken, die je wel nog regelmatig vind?

ziepe
Been thanked: 4 times

Bericht door ziepe » 23 mar 2005, 11:09

of die plastic gereedschapskastjes met schuifjes ? Betaalbaar en (volgens mij dan) overzichtelijk.

Ziepe

The earth has music for those who listen.

Gesloten