Haaientandjes ...

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Supergraver
Antw: Antw: Haaientandjes ...

Bericht door Supergraver » 11 apr 2005, 21:45

somniosus schreef:
Ziet er mij van z\'n achterzijde weinig Isurus uit. Zo\'n V-vorm, lijkt wat op een Eocene Jaekelotodus trigonalis.
Inderdaad SOM, ben ik ook helemaal mee eens!!

Martijn

Somniosus
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Haaientandjes ...

Bericht door Somniosus » 11 apr 2005, 22:11

Supergraver schreef:
Vier bijspitsen: Geen I. escheri.
Maar een aantal van de onderkaaks tanden van de I. escheri hebben wel degelijk deze vorm. Over de I. escheri wordt vaak gezegd dat het een gekartelde I. hastalis is, hoewel de onderkaak veel meer weg heeft van slanke kronen van de I. desori en ik ben van mening dat ook op het menu van de I. escheri meer vis dan vlees heeft gestaan.

Je moet wanneer je in Mill bent maar een beetje rondvragen. Er is iemand die daar een kaak in mekaar heeft gezet van alleen maar \'blauwe\' I. escheri tanden, gewoon weg fantastisch!!

Groeten Martijn
\'Isurus\' escheri heeft totaal niets met hastalis te maken, misschien zelfs niets met oxyrinchus (desori)...

Ivm die kaken bedoel je allicht René?

Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: Haaientandjes ...

Bericht door Supergraver » 11 apr 2005, 23:34

\'Isurus\' escheri heeft totaal niets met hastalis te maken, misschien zelfs niets met oxyrinchus (desori)...

Ivm die kaken bedoel je allicht René?[/quote]

Zou best kunnen, ik moet eerlijk zeggen dat ik namen van mensen vaak b\\vergeet. Maar hij staat als het effe kan altijd met blote voeten in de achtergebleven modderpoel, wanneer het spuiten is gestopt.

Martijn

Gesloten