reptiel fossielen gevraagt graag onder 50euro

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Carcharias
Contacteer:
Antw: Antw: reptiel fossielen gevraagt graag onder 50euro

Bericht door Carcharias » 01 jun 2008, 12:24

masteroffossiles schreef:
hey als hij echt 28 euro was is hij zeker weten nep, of de verkoper weet niet wat het is.
op beurzen staan alleen maar \'goedkope mosakaken\' en dan zetten ze er nog bij dat het 100% echt is, niet geloven pas als hij rond 1000 euro is is hij echt, is het echter maar een stuk met 2 tanden er in is hij nogsteeds duur eerder 280 euro ofzo.
dus: koop geen goedkope mosasaurus kaken, tenzij je het om de tanden gaat, maar die kan je meestal nog goedkoper krijgen.
gr
sander
Nep vindt ik zo\'n grof woord. Ik noem het liever een compositie. En ik weet zeker dat die verkoper weet wat hij verkoopt. Hij was vroeger ook een frequent zoeker in Cadzand area en heeft vele andere plekken bezocht. Maar het ging er meer om om te laten zien hoe zo\'n kaak er uit moet hebben gezien. Met zo\'n echte kaak staat hij liever op de beurs, want daar heeft hij er wel z\'n klanten voor. Op zo\'n kleine markt niet, dus staat hij liever met zoiets.

Gr. Robbin

[Bewerkt door Carcharias op 01-06-2008 om 11:27 NL]

Luctor et Emergo

Gesloten